Aktualności

Afiliacja

Ofertę Cube Group uzupełniła nowa usługa – obsługa programów afiliacyjnych.Agencja zrealizowała kolejny etap w zapowiadanym na ten rok planie rozwoju spółki. Indywidualne podejście do potrzeb Klienta agencja odzwierciedliła rozbudowaniem oferty reklamowej, m. in. o kompleksowe działania doradcze w zakresie planowania reklamy w programach afiliacyjnych oraz o zarządzanie zakupem akcji, klików i leadów u różnych wydawców na potrzeby konkretnego reklamodawcy.Obok trwających nieprzerwanie przygotowań do wejścia na NewConnect, prezentujemy nowe podejście do kontroli efektywności emisji reklamy on-line. Zespół Cube Group opracował i włączył do oferty własny program doradczy pozwalający na lepszą kontrolę jakościową i kosztową działań reklamowych prowadzonych w sieci. W ramach programu klient wydaje jeszcze mniej pieniędzy, a efektywność reklamy staje jeszcze wyższa niż dotychczas.

 

Nowa oferta powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów agencji i rozwijające się możliwości optymalizacji kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie.

„W tej chwili reklamodawca – oprócz bardziej standardowych usług typu reklama w wyszukiwarkach, czy na stronach www – może zlecić nam doradztwo oraz zarządzanie kampanią reklamową, w tym wybór najbardziej odpowiednich form i miejsc emisji. Po pierwsze nasi specjaliści zoptymalizują kampanię, dokonując dla Klienta zakupu akcji, klików i leadów w różnych sieciach reklamowych, czy też portalach. Z drugiej strony będą zarządzać efektywnością działań prowadzonych przy użyciu dostępnych na rynku programów afiliacyjnych. Z całego bogactwa możliwości dostępnych na rynku, to naszym zadaniem jest teraz ułożenie najefektywniejszej kampanii reklamowej po najniższej cenie” – mówi Andrzej Cudny, Cube Group.Reklamodawca uzyskuje wartość dodaną w postaci połączenia zarządzania kampanią internetową prowadzoną równolegle w kilku miejscach, czy też przy użyciu kilku technik jak np. reklama w wyszukiwarkach i reklama w sieciach afiliacyjnych. Rozliczenie nawet tak rozbudowanej kampanii następuje w jednym miejscu, na podstawie ogólnej liczby kliknięć, akcji, czy leadów, zakupionych przez opiekuna kampanii na potrzeby konkretnych działań u wydawców, a w przypadku programów afiliacyjnych rozliczenie dotyczy wykonanych przez internautów akcji w postaci np. wypełnionego formularza, czy zakupu produktu. Reklamodawca nie współpracuje samodzielnie z kilkoma podmiotami, aby wybrać najlepszą ofertę reklamową na rynku. Całą obsługę kampanii oddaje w ręce zespołu Cube Group, którego zadaniem jest zoptymalizowanie przebiegu kampanii i wybranie najlepszych z dostępnych rozwiązań w ocenie „cena-efekt”. Współpracującemu z Cube Group reklamodawcy dedykowany jest opiekun nadzorujący, który zarządza dla Klienta całością kampanii i pracuje nad najkorzystniejszymi, z punktu widzenia zleceniodawcy, rozwiązaniami.Cube Group, w związku z szybkim rozwojem, zwiększyła grono pracowników. Od miesiąca szeregi spółki zasiliło kolejne pięć osób. Trzy z nich odpowiedzialne są za pracę z Klientem, co ma bezpośredni związek ze zmianami w ofercie spółki, kolejne dwie przejmą obowiązek informowania rynku o ofercie agencji i sprzedaży rozwiązań SEM.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz