Agencja digital marketingowa Cube Group wygrała przetarg ogłoszony przez Grupę Cersanit na promocję marek Opoczno oraz Cersanit w kanale digital.
W wyniku wygranego przetargu zespół Cube Group będzie odpowiadał za strategię, planowanie i zakup mediów, analitykę oraz optymalizację. Komunikacja będzie prowadzona m.in. z wykorzystaniem kanałów: display, SEM, SEO i content marketing, e-mail marketing oraz afiliacja. Współpraca została nawiązana długoterminowo.
Obie marki należą do Grupy Cersanit, działającej na rynkach Unii Europejskiej, Europy Wschodniej, Bliskim Wschodzie, a także Azji Środkowej i Afryki Północnej. Opoczno to marka płytek ceramicznych, wielokrotnie nagradzana za efektowne wzornictwo oraz połączenie w swoich produktach jakości z wysokimi walorami estetycznymi. Kolekcje marki Opoczno charakteryzują się współczesnym designem i kreują stylowe przestrzenie salonów, kuchni, łazienek jak i tarasów, podjazdów oraz elewacji. Marka Cersanit zaś oferuje kompleksowe wyposażenie łazienek, od płytek, przez wanny, po ceramikę i meble łazienkowe.