Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group, został jurorem prestiżowego konkursu digital marketingowego IAB MIXX Awards.
MIXX Awards to konkurs na najlepsze kampanie digital marketingowe. Jego pierwsza edycja została zorganizowana w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Od tego czasu rokrocznie przyznawane są kolejne nagrody w różnych regionach świata. W Polsce MIXX Awards organizowane są już 11. raz!
W konkursie doceniane są kampanie digital marketingowe wyróżniające się pod względem: strategii, kreacji reklamowej, wykonania i wykorzystania mediów, rezultatów i ROI. W gronie jurorów są eksperci i marketerzy z topowych marek, wydawców, domów mediowych, agencji w całej Polsce.
W tym roku w jury – obok ekspertów m.in. z Grupa Allegro, Volvo Car Poland, PayU, Walk Digital, Grupa Wirtualna Polska oraz Grupa Onet-RAS Polska – zasiądzie również prezes zarządu Cube Group, Andrzej Cudny.
Andrzej Cudny z branżą reklamową związany jest od 13 lat, założył agencję Cube Group w 2006 roku. Niedługo potem współtworzył pierwsze standardy reklamy online w Polsce, angażując się w pracę grup roboczych IAB. Zarządzana przez niego spółka Cube Group obsługuje obecnie ponad 250 Klientów, m.in. PLL LOT, innogy, BZ WBK, Credit Agricole, Provident Polska, Promedica24. W jej skład wchodzą: nagradzana sieć reklamy performance NetSales, sieć dedykowana serwisom e-commerce SalesMedia, agencja e-mail marketingowa MailSales realizująca wysyłki mailingów do prawie 1 mld kont e-mail, agencja SEO i content marketingowa SEMTEC oraz agencja butikowa White Paper Agency.