Kampania zespołów Cube Group i iTaxi zdobyła 3 nagrody w konkursie na najlepsze kampanie digital MIXX Awards 2017 organizowanym przez IAB Polska. Wyróżnienia przyznano na uroczystej gali w warszawskim Multikino Złote Tarasy w Warszawie 30 listopada 2017 roku.
W tym roku nagrody MIXX Awards wręczane były już po raz jedenasty. Do konkursu Mixx Awards zakwalifikowano 159 kampanii, a nagrody przyznano w 15 kategoriach.
Działania Cube Group i iTaxi „Niezawodnie do celu z iTaxi” nagrodzono Srebrem w kategoriach Direct Response and Lead Generation i Use of Technology (decyzją jury srebro pozostało najwyższą nagrodą w tych kategoriach) oraz Brązem w kategorii Mobile. Dodatkowo zespół iTaxi – jako „marka digital native w mocno offline’owym rynku” – otrzymał nagrodę Marketer Roku.
Dla kampanii Cube Group i iTaxi to kolejne docenienie – wcześniej otrzymała Effective Mobile Marketing Award, dwie statuetki Golden Arrow oraz nominacje do European Search Awards i Google Premier Partner Awards. Agencja zaś w tym roku otrzymała również tytuł „Mistrzowie Performance” wg Magazynu „Media & Marketing Polska”.