Została sfinalizowana pierwsza runda inwestycyjna dla firmy Feedink.com, dostarczającej technologiczne rozwiązanie (SaaS) pozwalające na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi. Wśród inwestorów, którzy wsparli kwotą 1 mln złotych dynamiczny rozwój Feedink.com, jest Cube Group.
Feedink.com zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości plików produktowych i dopasowywaniem ich do setek kanałów. Celem firmy jest zautomatyzowanie procesów związanych z plikami produktowymi w e-commerce. Feedy produktowe są wykorzystywane w wielu kanałach marketingowych, takich jak np.: porównywarki cenowe, remarketing, Google, Facebook czy systemy afiliacyjne. Rozwiązanie to pozwala na szybkie działanie, omijanie działu IT i oszczędność czasu. Feedink.com oferuje narzędzie, z którego mogą korzystać zarówno mniejsze, jaki i większe e-sklepy. Obecnie spółka wkracza w nowy etap rozwoju – otrzymała 1 milion złotych dofinansowania od funduszy Cube Group, a także Xevin Lab.
Środki pozyskane z dofinansowania zostaną przeznaczone głównie na rozwój i uruchomienie samoobsługowego systemu dla klientów, który umożliwi łatwą dla każdego obsługę plików produktowych i będzie posiadał szeroki wachlarz modyfikacji i optymalizacji feeda. Aktualnie system jest już udostępniony dla pierwszych klientów natomiast docelowe otwarcie systemu planowane jest na sierpień. – Uzyskane dofinansowanie jest dowodem na dynamiczny rozwój spółki. Jako jedyni w Polsce dostarczamy rozwiązanie, które znacznie ułatwia działania sprzedażowo-marketingowe wielu e-commerców. Automatyzujemy czasochłonne tworzenie i modyfikowanie plików produktowych pod każdego wydawcę, a co za tym idzie, ułatwiamy pracę i pozawalamy zaoszczędzić mnóstwo czasu. Dzięki pozyskanym środkom mogliśmy przyśpieszyć i dostarczyć naszym klientom samoobsługowy system, nad którym pracowaliśmy od dawna – komentuje Piotr Zabuła, współzałożyciel i CEO Feedink.com.
W portfolio Feedink.com znajdują się taki marki jak m.in.: Tchibo, Avon, Orange, BRW, Decathlon, W.Kruk czy Tesco.