Aktualności

Cube Group pisze „Beautiful story” w Internecie

Trwa kampania internetowa Reserved pod hasłem „Beautiful story”. Za działania wizerunkowe online odpowiada Cube Group S.A.

Jesienno-zimowa kampania marki Reserved, która pod hasłem „Beautiful story” przybliża sylwetki światowych gwiazd modellingu,  promuje kolekcję dla młodych ludzi w wieku 20-35 lat. Po raz kolejny za działania internetowe odpowiedzialność wzięła jedna z najszybciej rozwijających się polskich agencji performance marketingu Cube Group S.A.

Kampania, która trwa od września wspiera kampanie outdoorowe, kampanie prowadzone w prasie kobiecej oraz telewizji. Działania skupione będą wokół najważniejszych serwisów kobiecych m.in. wizaż.pl, polki pl. Do współpracy zaproszone zostały także najbardziej znane polskie szafiarki. Cube Group wykorzysta również możliwości narzędzia SEM, zarówno Google jaki i Youtube. Dodatkowo w sieci afiliacyjnej NetSales, należącej do agencji, pojawią się kampanie rozliczane za akcję, emisje video oraz kliknięcie. Wszystkie kanały komunikacji zostaną zintegrowane z Facebookiem, gdzie dodatkowym atutem będzie możliwość wygrania 20%-wych kuponów rabatowych.

-Cieszymy się z zaufania, jakim po raz kolejny obdarzyła nas marka Reserved. Przygotowane przez nas działania są doskonałym wsparciem najnowszej „Beautiful story”. Wykorzystujemy narzędzia promocji online, pozwalające osiągnąć zakładane cele zarówno wizerunkowe jak i sprzedażowe. SEM, Social Media, intensywna współpraca z opiniotwórczymi polskimi szafiarkami a przede wszystkim działania w naszej sieci afiliacyjnej NetSales.pl dają ku temu doskonałe możliwości –  podsumowuje Marcin Michalski, Account Director w Cube Group S.A

-Działania online zaproponowane przez zespół Cube Group sprostały naszym oczekiwaniom w momencie poszukiwania partnera do kampanii „Beatufiul story”.  To kolejny etap naszej współpracy i jesteśmy pewni, że kampania w sieci okaże się dużym sukcesem. Tym razem chcemy nawiązać jeszcze lepszy kontakt z internautami i w ich oczach odświeżyć markę Reserved – dodaje Monika Kapłan-Gerc, Dyrektor Marketingu, LPP S.A.

Warto przypomnieć, że to właśnie dzięki wcześniejszej kampanii Reserved z 2009 r. Cube Group uhonorowano prestiżowym wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow. Wówczas działania, rozliczane w modelu efektywnościowym, w skuteczny sposób połączyły online, mobile marketing, offline. W rezultacie trwająca zaledwie 4 dni (13–17 maja 2009r.) kampania zaowocowała bardzo wysokim ROI i zwiększeniem ruchu internetowego na stronie RESERVED, co w sposób bezpośredni przyczyniło się wzrostu sprzedaży w tradycyjnych sklepach.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz