Do połowy listopada trwa kampania promującą jedną z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych Top Secret. Za działania w Internecie odpowiada Cube Group S.A.
Jesiennno-zimowa kampania Top Secret skierowana jest do młodych ludzi w wieku 20-35 lat i ma na celu zwiększenie sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Działaniami internetowymi zajmuje się jedna z najszybciej rozwijających się polskich agencji performance marketingu Cube Group S.A. Kampania, trwająca od połowy października, skupia się wokół najważniejszych serwisów poświęconych modzie, wykorzystuje również wyszukiwarkę Google oraz Facebook. Dodatkowo w sieci afiliacyjnej NetSales, należącej do agencji, pojawią się kampanie rozliczane za CPL i CPS.
W trakcie trwania kampanii każdy może wziąć udział w konkursie z nagrodą gwarantowaną – kuponem na kwotę 50 zł do wykorzystania w sklepach Top Secret.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z marką Top Secret. Cieszymy się, że zaufali nam w prowadzeniu i planowaniu komunikacji w Internecie, która nie tylko jest nastawiona na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych, ale także na budowaniu pozytywnego odbioru marki wśród grupy docelowej. W tym celu zaproponowaliśmy realizację specjalnie przygotowanej akcji konkursowej, która już na samym początku jej trwania cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem – mówi Sebastian Białousz, Business Development Manager, Cube Group S.A.
-Dla Top Secret ta akcja jest znakomitym uzupełnieniem kampanii reklamowej obok takich mediów jak prasa czy nośniki outdoorowe. Pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorców w grupie internautów, zachowując jednocześnie modowy kontekst. W naszej ocenie formuła konkursu w połączeniu z atrakcyjną grafiką jest efektywną i docenianą przez klientów formą komunikacji. Już na tym etapie możemy powiedzieć, że szacunkowe rezultaty działań zapowiadają się satysfakcjonująco – dodaje Inga Wawrzyniak, Dyrektor Marketingu Top Secret.