Promedica24 – lider rynku usług opiekuńczych – wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zawód opiekuna seniorów i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.
Kampania ma być jedną z najbardziej intensywnych w branży usług opiekuńczych. Ma ona charakter kampanii 360°i obejmie media tradycyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym rozgłośnie z pakietu Total Zet (radio ZET i 81 rozgłośni lokalnych), magazyny kolorowe i poradniki dla kobiet, a także dzienniki. W planach jest także kampania telewizyjna. W media planie wzięto także pod uwagę działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych i działania big data. Mocny nacisk położono również na dotarcie do grupy docelowej za pośrednictwem mediów lokalnych i regionalnych.
W zespole kampanii są marketerzy Promedica24, domy mediowe oraz agencje reklamowe. Za działania online (SEM, FB, afiliacja) odpowiada zespół Cube Group. Kampania potrwa do połowy sierpnia.