Aktualności

Cube Group rozbudowuje swoje kompetencje

Agencja performance marketingu Cube Group S.A. poszerza swoje kompetencje. Spółka wsparła UsabilityTools – rozwiązanie umożliwiające zdalne badanie użyteczności stron www oraz optymalizację konwersji. Partnerzy chcą się teraz skoncentrować na silnej współpracy i wymianie know how, by dostarczać klientom niestandardowe na rynku rozwiązania.

Objęcie udziałów w UsabilityTools wpisuje się w strategię przyjętą przez Cube Group. Agencja od początku stara się dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania, o wysokim zaawansowaniu technologicznym. UsabilityTool pozwala na precyzyjne określenie poziomu użyteczności strony internetowej. To jedno z najnowocześniejszych narzędzi tego typu na świecie.

– Szczegółowe poznanie zachowań użytkowników w serwisie ma niebagatelne znaczenie dla performance, stanowiącego podstawę naszej działalności. Jak najwyższa efektywność i maksymalizacja konwersji to cele, które osiągamy realizując nasze kampanie – wyjaśnia Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group S.A. – Współpraca z UsabilityTools pozwoli nam zarekomendować klientom najbardziej wszechstronny zestaw do zdalnych badań użyteczności, dużo bardziej precyzyjny niż narzędzia bezpłatne. To ważne zwłaszcza w przypadku firm działających w branży e-commerce – dodaje.

Platforma wyposażona jest w 10 narzędzi analizujących zachowania internautów. Pozwalają one m.in. określić dlaczego opuszczają stronę, jak wypełniają udostępnione formularze czy wskazywać wzorce zachowań. Różnorodność funkcjonalności UsabilityTools umożliwia ich zastosowanie zarówno w przypadku istniejących już stron internetowych, jak również tych dopiero tworzonych, niezależnie od poziomu zaawansowania prac.

Udziały w UsabilityTools agencja objęła obok Xevin Investments oraz SpeedUp Innovation. Do portfela spółek trafiło łącznie 40%.

***

Cube Group S.A.– powstała w 2006 roku. Agencja posiada najszersze portfolio wyspecjalizowanych usług performance marketingu na polskim rynku. Cube Group jest jednym z założycieli grupy SEM w IAB oraz polskiego oddziału SEMPO. Agencja została uhonorowana nagrodami Golden Arrow oraz dwukrotnie Efekton Awards. Wybrana Agencją Roku 2009 w kategorii Internet (Media i Marketing Polska). Jej specjaliści posiadają prestiżowe certyfikaty Google, AdKontekst oraz Onet Firma. Cube Group jest właścicielem m.in. SEMtec Sp. z o.o., świadczącej usługi SEO. Najważniejszymi brandami agencji są: sieć afiliacyjna NetSales oraz FashionFan – reklamowa sieć modowa. W grudniu 2012 roku Cube Group uruchomił sieć e-mailingową MailSales oferującą największe w Polsce bazy mailingowe (ponad 220 baz i 44 milionów kont e-mail). Na początku 2013 roku, w ramach Cube Group, uruchomiono dwie marki: SalesMedia (programy partnerskie) oraz mobiu (sieć reklamy mobilnej).

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz