Aktualności

Cube Group SA zdobywcą wyróżnienia Golden Arrow

Nasza firma została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED.

Działania, rozliczane w modelu efektywnościowym, w skuteczny sposób połączyły online, mobile marketing, offline. W rezultacie trwająca zaledwie 4 dni (13–17 maja br.) kampania zaowocowała bardzo wysokim ROI i zwiększeniem ruchu internetowego na stronie RESERVED, co w sposób bezpośredni przyczyniło się wzrostu sprzedaży w tradycyjnych sklepach.Opracowana przez Cube Group strategia akcji marketingowej, realizowanej w modelu CPA (Cost Per Action), zakładała dotarcie do szerokiego grona internautów, nie tylko miłośników marki RESERVED. W wyniku współpracy Cube Group z wydawcami serwisów kobiecych (m. in. Polki.pl, We-dwoje.pl, Wizaz.pl, Cogdziezaile.pl, Broszka.pl), przygotowano działania wykraczające poza standardowe ujęcia kampanii internetowych opartych wyłącznie na reklamie typu display. Powstały m. in. zindywidualizowane strony opracowane przez serwisy specjalnie na potrzeby kampanii.Wspólnie z wydawcami kanałów tematycznych stworzono indywidualną promocję redakcyjną dla marki RESERVED, która – dzięki innowacyjnemu podejściu – przyczyniła się do znacznego wzmocnienia promocji w sieci. Ponadto, w kampanii wykorzystano także marketing wirusowy, pozwalający na bardziej efektywne dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców. Działaniom promocyjnym towarzyszył mailing oraz komunikacja SMS przypominającą o możliwości skorzystania z rabatów.

Intensyfikacja i synergia działań sprzedażowych, przeprowadzonych przy optymalnej minimalizacji kosztów, przyczyniła się zwiększenia konwersji na sprzedaż w sklepach offline. W ciągu 4 dni trwania kampanii internauci pobrali kilkanaście tysięcy kuponów, a z opcji „poleć znajomemu” skorzystało kolejne kilkaset osób. Liczba produktów zakupionych przy wykorzystaniu rabatów tylko podczas trwania internetowej kampanii promocyjnej przekroczyła kilka tysięcy sztuk.

– Akcja spotkała się z żywym zainteresowaniem internautów – mówi Ina Markiewicz, Project Manager LPP. – Przy niewielkim budżecie, osiągnęliśmy sukces znacznie przekraczający nasze oczekiwania. Poprzez starannie zaplanowaną kampanię ukierunkowaną na maksymalizację zysków zrealizowaliśmy najważniejszy, obrany przez nas cel – sklepy RESERVED odwiedzili internauci zainteresowani naszą marką! Co istotne, wszystkie osoby, które pobrały kupony rabatowe, wyraziły zgodę, abyśmy się z nimi kontaktowali za pomocą e-maila i SMS. Marka RESERVED będzie dbać, aby każdy zainteresowany regularnie otrzymywał informacje o przysługujących mu rabatach i promocjach, i miał szansę na wyjątkowo korzystne zakupy w naszych sklepach. Kampanię zrealizowano przy współpracy witryn Wizaż.pl, Polki.pl, We-dwoje.pl, Broszka.pl, Fotka.pl, Cogdziezaile.pl, Nasza-klasa.pl a także sieci reklamowych Ad-vice oraz Glossy Media.– Nasz zespół udowodnił, że Cube Group to nie tylko efektywne działania SEM, ale też całościowe wsparcie dla kampanii internetowych – dodaje Marcin Michalski, Dyrektor ds. Rozwoju, Cube Group SA.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91