Cube Group S.A. rozwija swoją działalność na rynku afiliacyjnym już od ponad półtora roku. Teraz firma postanowiła wykorzystać doświadczenie zdobyte podczas owocnej współpracy z reklamodawcami i wydawcami tworząc własną sieć afiliacyjną NetSales.NetSales to kolejny projekt uzupełniający szeroką gamę usług świadczonych przez Cube Group. Na czele przedsięwzięcia stanął Account Director Marcin Michalski,który miał znaczacy udział w rozwoju działu Performance Marketingu Cube Group poza wyszukiwarkami.
Zespół NetSales obecnie tworzony jest przez ośmiu ekspertów w dziedzinie e-marketingu, którzy pracują w ramach działu technicznego, kreatywnego, obsługi reklamodawców i obsługi afiliantów. Wkrótce powstanie dział research & development, który skupi się na optymalizacji i lepszej monetyzacji powierzchni afiliantów oraz na implementowaniu nowoczesnych rozwiązań w oparciu o programy partnerskie.
Już na samym początku NetSales oferuje afiliantom ciekawe programy tak znanych klientów jak Union Investment, Allianz Bank czy Microsoft. W najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie kolejnych programów, wśród których znajdą się między innymi Netia, Elvia Mondial Assistance, błyskawiczne pożyczki SMS365 oraz jeden z największych polskich sklepów internetowych. Tak imponujący początek działalności NetSales zawdzięcza między innymi prowadzonej od kilku kampanii teaserowej Konwertyci.pl. Również dzięki niej sieć pozyskała na start kilkuset wydawców.- Cube Group współpracuje z dużymi reklamodawcami, którzy przyzwyczajeni są do najwyższej jakości usług. Ci klienci w pierwszej kolejności staną się beneficjentami NetSales. Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami – chcemy oferować witrynom programy, które będzie cechowała wysoka efektywność i atrakcyjna stawka – podkreśla Andrzej Cudny , Prezes Zarządu.Już od samego początku, NetSales chce wyróżniać się spośród innych sieci afiliacyjnych. To, co ma stanowić wartość dodaną dla wydawców, to przede wszystkim wsparcie ze strony zespołu specjalistów.- Nasze doświadczenia wskazują na znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych. Właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu dedykowana będzie osoba, która poza rekrutacją wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie banerów czy też wysyłać maili i czekać, aż efekty same się pojawią. Im intensywniejsza, bliższa współpraca z wydawcami, tym większa szansa na sukces marketingowy – wyjaśnia Marcin Michalski, Account Director.