Aktualności

Cube Group uruchomił własną sieć afiliacyjną NetSales

Cube Group S.A. rozwija swoją działalność na rynku afiliacyjnym już od ponad półtora roku. Teraz firma postanowiła wykorzystać doświadczenie zdobyte podczas owocnej współpracy z reklamodawcami i wydawcami tworząc własną sieć afiliacyjną NetSales.NetSales to kolejny projekt uzupełniający szeroką gamę usług świadczonych przez Cube Group. Na czele przedsięwzięcia stanął Account Director Marcin Michalski,który miał znaczacy udział w rozwoju działu  Performance Marketingu Cube Group  poza wyszukiwarkami.

Zespół NetSales obecnie tworzony jest przez ośmiu ekspertów w dziedzinie e-marketingu, którzy pracują w ramach działu technicznego, kreatywnego, obsługi reklamodawców i obsługi afiliantów. Wkrótce powstanie dział research & development, który skupi się na optymalizacji i lepszej monetyzacji powierzchni afiliantów oraz na implementowaniu nowoczesnych rozwiązań w oparciu o programy partnerskie.

Już na samym początku NetSales oferuje afiliantom ciekawe programy tak znanych klientów jak Union Investment, Allianz Bank czy Microsoft. W najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie kolejnych programów, wśród których znajdą się między innymi Netia, Elvia Mondial Assistance, błyskawiczne pożyczki SMS365 oraz jeden z największych polskich sklepów internetowych. Tak imponujący początek działalności NetSales zawdzięcza między innymi prowadzonej od kilku kampanii teaserowej Konwertyci.pl. Również dzięki niej sieć pozyskała na start kilkuset wydawców.- Cube Group współpracuje z dużymi reklamodawcami, którzy przyzwyczajeni są do najwyższej jakości usług. Ci klienci w pierwszej kolejności staną się beneficjentami NetSales. Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami – chcemy oferować witrynom programy, które będzie cechowała wysoka efektywność i atrakcyjna stawka – podkreśla Andrzej Cudny , Prezes Zarządu.Już od samego początku, NetSales chce wyróżniać się spośród innych sieci afiliacyjnych. To, co ma stanowić wartość dodaną dla wydawców, to przede wszystkim wsparcie ze strony zespołu specjalistów.- Nasze doświadczenia wskazują na znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych. Właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu dedykowana będzie osoba, która poza rekrutacją wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie banerów czy też wysyłać maili i czekać, aż efekty same się pojawią. Im intensywniejsza, bliższa współpraca z wydawcami, tym większa szansa na sukces marketingowy – wyjaśnia Marcin Michalski, Account Director.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa