Agencja digital marketingowa Cube Group została partnerem Muzeum Polskiej Wódki i będzie odpowiadać za strategię obecności i realizację działań w kanale digital.
Zadaniem Cube Group jest skuteczne wypromowanie Muzeum i zwiększenie zainteresowania historią Polskiej Wódki. W ramach podpisanej umowy agencja odpowiada za działania w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów w kanałach cyfrowych (m.in. display, search, video, social), tworzenie kreacji, a także za stałą optymalizację kampanii w oparciu o dane.
– Na całym świecie znane są różnego rodzaju trunki, które są podstawą promocji regionów, a nawet i krajów. Nasza Polska Wódka, która ma status Chronionego Oznaczenia Geograficznego, jest wyjątkowym produktem narodowym, który warto promować wśród Polaków i obcokrajowców. Jego historię i ciekawostki opowiemy każdemu, kto odwiedzi Muzeum Polskiej Wódki – mówi Krzysztof Drągowski, Dyrektor Zarządzający Muzeum Polskiej Wódki
Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego, a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy.
Muzeum Polskiej Wódki zostało otwarte w czerwcu 2018 roku w zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji Warszawskiej Wytwórni Wódek „Koneser” na Pradze. Muzeum jako jedyne na świecie edukuje w zakresie historii i tradycji Chronionego Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka, w sposób nowoczesny i interaktywny prezentuje m.in. urządzenia oraz proces powstawania Polskiej Wódki oraz unikatową wystawę zabytkowych eksponatów.