Do grudniowego numeru magazynu „Press” dołączony jest dodatek „Panorama Reklamy” – to przygotowywana zawsze pod koniec roku autorska ocena rynku reklamowego przeprowadzona przez redakcję miesięcznika.
W tym roku oceniono 28 domów mediowych i 65 agencji. „Przeanalizowaliśmy kondycję i perspektywy każdej z nich. Kryteria oceny obejmują najważniejsze sfery aktywności firm komunikacji marketingowej: sukcesy kreacji, zdobycie lub utratę klientów, inwestycje w ludzi i usługi, wyniki finansowe. Punktem wyjścia do opisu każdej z firm była ankieta, ale pozyskane z niej dane weryfikowaliśmy. Celem „Panoramy Reklamy” jest bowiem precyzyjne i wnikliwe zbadanie rynku” – czytamy w tekście redakcyjnym.
Agencja Cube Group zdobyła maksymalne noty, czyli 5 punktów – w skali „Pressa” oznacza to, że „agencja osiągnęła ponadprzeciętne wyniki w stosunku do swojej dotychczasowej działalności”.