Aktualności

Cube Group z nominacją do IPMA 2020 dla najlepszej technologii performance marketingu

Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez Cube Group i Ingenious Technologies AG usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do atrybucji.

Smart Attribution to technologia analityki, która pozwala realnie oceniać wpływ na konwersję każdego z kanałów, a w konsekwencji wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty sprzedażowe. Została stworzona dzięki partnerskiej współpracy Cube Group z Ingenious Technologies AG, dostawcy technologii marketingowych, który pomaga globalnym markom optymalizować marketing partnerów w celu zwiększenia sprzedaży.

Smart Attribution mierzy każdą ścieżkę zakupową i wszystkie kontakty użytkownika z działaniami marketingowymi, niezależnie od modelu rozliczeń. Dzięki temu w czasie rzeczywistym wiadomo, ile jest interakcji z kanałami rozliczanymi w modelach FF (Flat Fee), CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mille). Na podstawie tych danych Smart Attribution kalkuluje prowizję w modelu CPS (Cost Per Sale), jaką może wypłacić wydawcom afiliacyjnym. Pozwala to kontrolować koszt pozyskania sprzedaży (COS) i zwrot z inwestycji (ROI) na nieosiągalnym do tej pory poziomie. Kiedy dochodzi do konwersji system bierze pod uwagę wszystkie interakcje, jakie wystąpiły na ścieżce.

W kategorii Best Technology jurorzy konkursu IPMA 2020 szukają technologii performance marketingu, która pomogłaby ulepszyć strategię marketingową klienta. Technologia może zapewnić przewagę konkurencyjną lub pozwolić na prowadzenie biznesu w mądrzejszy lub bardziej opłacalny sposób. Jurorzy szukają innowacyjnego produktu i dowodów jego ewolucji, a także potwierdzenia skuteczności.

Na shortliście, obok Cube Group i Ingenious Technologies AG znalazły się: Impact Partnership Cloud, Partnerize Partner Automation Platform, RevLifter: The Leader in AI Deals Personalisation, Student Beans Connect oraz TrafficGuard: Sophisticated Digital Ad Fraud Prevention.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas wirtualnej ceremonii 24 listopada 2020 roku.

 

O konkursie IPMA                                    

Performance Marketing Awards to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W 2016 roku organizatorzy po raz pierwszy nagrodzili firmy działające nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale w całej Europie w ramach European Performance Marketing Awards. W 2017 roku edycję europejską zastąpiła edycja międzynarodowa, czyli International Performance Marketing Awards.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa