NetSales (marka Cube Group SA) został laureatem II edycji Efekton Awards – pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie. Agencja otrzymała nagrodę SILVER EFEKTON 2012 za kampanię „Najmodniejsze Buty” w kategorii sektorowej Moda realizowaną dla klienta Answear.com. Agencja jako jedyna została uhonorowana nagrodą po raz drugi.
Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w Internecie. Projekty oceniane są przez jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół rynku mediów i reklamy online (
– Efektywność to jedna z kluczowych wartości, którą kierujemy się we współpracy z kontrahentami. Przygotowywane przez NetSales i Cube Group kampanie reklamowe mają przynosić klientom przede wszystkim wymierne zyski. Liczy się realny zwrot z poczynionej inwestycji – mówi Marcin Michalski, Pełnomocnik zarządu Cube Group SA ds. Performance marketingu i jednocześnie zarządzający siecią NetSales.
W 2011 roku sieć NetSales uhonorowana została nagrodą SILVER EFEKTON 2011 za kampanię afiliacyjną realizowaną dla firmy Orange. W tym roku, podobnie w zeszłym, dodatkowo wygrała pół miliona odsłon na sieci Ad-vice, jednego ze sponsorów konkursu.
– Nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kierunek współpracy z klientami jest właściwy, a nasze działania są niezwykle skuteczne. To także czynnik mobilizujący do dalszej, wytężonej pracy – dodaje Marcin Michalski.
Organizatorem II edycji Efekton Awards był MMT Management. Nad poprawnością przebiegu głosowania czuwała firma doradcza KPMG. Partnerami konkursu byli: KPMG, ZPP, Ad-Vice, ARBOinteractive, magazyn MARKETER+, Marketingowiec.pl.
Case study „Najmodniejsze buty”:
Case study: http://www.slideshare.net/NetSales/najmodniejszebuty-case-studySpot: http://vimeo.com/55519726
Więcej informacji: