Aktualności

Jak zwiększyć konwersję dzięki wykorzystaniu Machine Learning? – Cube Group na AdUniverse 2018

Eksperci Cube Group – Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director i Mateusz  Nić, Client Service Director, wzięli udział w kolejnej edycji konferencji AdUniverse, prowadząc wystąpienie na temat wykorzystania ML w zwiększaniu konwersji.

Pokazali, w jaki sposób ML jest wykorzystywane w biznesie na całym świecie i bazując na case’ach agencji Cube Group i jej klientów opowiedzieli o możliwościach uczenia maszynowego w sprzedaży online w różnych branżach.

Więcej na temat konferencji tutaj: http://2018.aduniverse.pl/

Zdjęcie dzięki uprzejmości NoNoobs.pl.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jesteś zainteresowany ofertą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa