Wracamy na uczelnię – jako wykładowcy! Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group, ponownie dołączył do grona wykładowców studiów podyplomowych „E-marketing w praktyce” na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Zajęcia trwającej właśnie edycji 2016/2017 podzielone są na cztery moduły: (1) Wprowadzenie do e-marketingu, branding i social media, (2) Badania, strategia, psychologia mediów, (3) Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu, (4) Narzędzia e-marketing, PR i prawo. To już druga edycja, w ramach której Marcin poprowadzi zajęcia z performance marketingu. Wykład i ćwiczenia praktyczne odbędą się 18 i 19 marca, a wśród poruszanych tematów będą m.in.:
- miejsce marketingu efektywnościowego w strategii organizacji i w budżecie firmy,
- strategie i najważniejsze narzędzia performance marketingowe,
- analiza danych, testy i optymalizacja mediowa,
- sztuka tworzenia kreacji, które konwertują,
- oraz case studies, m.in. kampanie dla firm Promedica24.pl (MIXX Awards), Answear.com (nagroda Silver Efekton), Żabka (nominacja do Golden Arrow), home.pl (wyróżnienie w European Performance Marketing Awards), MANGO.
W gronie wykładowców „E-marketingu w praktyce” jest sporo osobowości tworzących rynek reklamy internetowej w Polsce, m.in. prezes firmy Polskie Badania Internetu Andrzej Garapich, dyrektor ds. komunikacji w Polskie Badania Internetu Anna Miotk, dyrektor należącej do Agory sieci reklamowej Glossy Media Katarzyna Cieślik, prezes UseLab Wiesław Kotecki oraz dyrektor zarządzający FreshMail Paweł Sala.