Agencja Cube Group SA pozyskała do swojego zespołu kolejnego eksperta z dziedziny marketingu internetowego. Marcin Michalski, związany z branżą od wielu lat, objął od czerwca br. w firmie stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju. Do jego zadań należy nadzór nad strategią rozwoju spółki oraz poszukiwanie nowych obszarów działalności dla agencji.
Wcześniej zawodowo związany z agencją interaktywną Interactive Marketing Partner (Internet Group).„Marcin ma bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w budowaniu i nadzorze nad wykonaniem strategii marketingowych w internecie. Współpracował z tak wymagającymi klientami jak: Expander, Union Investment, EMPiK.com, Maspex Wadowice, Unizeto Technologies, US Pharmacia, PKPP Lewiatan, czy też Warner Bros” – mówi Marcin Hutnik, Prezes Zarządu Cube Group SA. „Osoba Marcina Michalskiego w naszym zespole to ważna zmiana, dająca nam jeszcze lepsze perspektywy rozwoju”.
Cube Group zamierza równolegle z rozwojem usług SEM i SEO podążać w kierunku performance marketingu.„Chcemy kompleksowo przejmować obsługę sprzedaży, począwszy od zoptymalizowania strony WWW pod kątem sprzedaży, poprzez przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów w rozliczeniu CPA/CPC/CPS/FF oraz optymalizowanie kampanii pod kątem sprzedaży wspólnie z klientem. Zamierzamy nie tylko opracowywać strategię otwierania nowego kanału sprzedaży on-line dla swoich klientów, ale również kupować media w rozliczeniu za wykonaną akcję, jaką może być wypełnienie formularza kontaktowego do dalszego przetwarzania przez Call Center, zakup produktu, czy też rejestracja w newsletterze. Naszym celem jest zwiększanie ROI i maksymalne wykorzystanie efektywności Internetu” – mówi Marcin Michalski.
Michalski specjalizuje się w planowaniu i zakupie mediów do kampanii internetowych oraz consultingu strategicznym. Jest pomysłodawcą serwisu www.unionklub.pl – jedynej tego typu strony edukacyjno-społecznościowej stworzonej w Polsce przez fundusz inwestycyjny. Łącznie zrealizował kilkadziesiąt projektów WWW, gier multimedialnych oraz dziesiątki kampanii reklamowych i e-mail marketingowych.