Aktualności

NetSales wprowadza RTB za efekt

NetSales, sieć afiliacyjna należąca do Cube Group S.A., wprowadza do swojej oferty emisję reklamy w modelu Real Time Bidding w rozliczeniu za efekt. Jako pierwsi z nowej usługi skorzystają reklamodawcy NetSales.

RTB jest jednym z najszybciej rozwijających się modeli zakupu reklamy display*. Na dobry początek sieć proponuje dwa produkty: retargeting produktowy, gdzie dzięki unikalnej technologii wybieramy odbiorców, do których ponownie trafiamy z reklamą, zawsze w obrębie całego Internetu i przy stałej stawce za efekt. Wybieramy jednak tych użytkowników, którzy zapewnią nam jak najwyższą możliwą konwersję. System „skanuje” internautę na prawie każdej odwiedzonej przez niego stronie  i wyświetla reklamę z kategorii produktów, którą był najbardziej zainteresowany. Jest to rozwiązanie  przydatne zwłaszcza sklepom internetowym, które dzięki specjalnej integracji mogą prezentować użytkownikowi również inne produkty z danej kategorii.

Drugą propozycją sieci NetSales jest retargeting behawioralny, gdzie trafiamy z emisją kampanii do osób zainteresowanych dokładnie naszym produktem lub usługą.Dzięki zastosowaniu emisji w modelu zakupu RTB docieramy  z  dużą częstotliwością do osób, które w danej chwili szukają naszego produktu. Przykładem może być emisja reklamy do użytkowników, którzy sprawdzali cenę konkretnego modelu telewizora w porównywarce cenowej. Dzięki naszej technologii możemy trafić do tych właśnie osób z reklamą konkretnego modelu dostępnego w sklepie klienta.

-Udział modelu RTB w emisji kampanii reklamowych w polskim Internecie będzie rósł z miesiąca na miesiąc, aż uda mu się dogonić standardy rynków zachodnich m.in. USA i Wielkiej Brytanii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom niezwykle ważne i skuteczne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii. Kolejnym krokiem jest zaoferowanie naszym wydawcom  większych zysków, dzięki zastosowaniu Real Time Biddingu – mówi Marcin Michalski,  zarządzający siecią NetSales.

Model rozliczenia  RTB jest różnorodny, od CPM przez CPC, aż po CPA. NetSales stawia na elastyczność swojej nowej usługi i przede wszystkim na optymalizację efektów pod kątem jak najwyższej sprzedaży.

*RTB jest jednym z najszybciej rozwijających się modeli zakupu reklamy display. Dzięki RTB precyzyjniej docieramy do konsumenta, niwelujemy stratę mediową do minimum i tym samym zwiększamy częstotliwości kontaktu z reklamą tych konsumentów, u których prawdopodobieństwo zakupu produktu jest jak najwyższe. Według amerykańskiego Raportu emarketer.com wydatki na RTB w 2012 roku wyniosą 2 miliardy dolarów i będą około 113% wyższe niż rok wcześniej. Coraz więcej dużych wydawców zaczyna otwierać się na RTB, w tym Facebook, właściciele sieci mobilnych czy właściciele contentu video. Według Comscore Reklama  RTB display stanowiła około 20% wszystkich wyemitowanych reklam na świecie.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz