Aktualności

NetSales wystartował z pierwszą w Polsce internetową siecią modową FashionFan.pl

Sieć afiliacyjna NetSales, należąca do agencji performance marketingowej Cube Group S.A., wyodrębniła ze swoich struktur nową markę  FashionFan.

FashionFan.pl to obecnie 100 największych i unikalnych blogów modowych oraz kilkanaście największych serwisów z tej kategorii.  Sieć jest doskonałą szansą dla środowiska modowego, umożliwiającą dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców, w tym do tak wymagającej jaką są kobiety. Zespół FashionFan.pl proponuje wiele interesujących z punktu widzenia Klienta rozwiązań reklamowych.

Zasięg sieci to obecnie 8 mln użytkowników i 90 mln odsłon. Wśród proponowanych modeli rozliczeń znajdziemy CPM, CPC oraz inne niestandardowe, w tym CPL i modele hybrydowe. Poza formami reklamowymi typu display Klient może korzystać z innych narzędzi, do których należą artykuły tematyczne, sampling czy konkursy przeprowadzane na blogach i fanpage’ach zrzeszonych szafiarek. FashionFan jest doskonałym rozwiązaniem dla marek modowych, poszukujących niestandardowych kanałów dotarcia do Klienta.

– Długookresowa współpraca z Klientami z branży modowej otworzyła drzwi do współpracy z wieloma serwisami, w tym często niszowymi ale o wysokiej jakości. FashionFan to możliwość skutecznego wsparcia sprzedaży, jaką niewątpliwie daje Internet –  mówi Marcin Michalski, Account Director sieci afiliacyjnej NetSales.

FashionFan proponuje również tworzenie kompleksowych strategii komunikacji obecności w Internecie , a także  przygotowanie  kreacji i landing page, które skutecznie wspomagają sprzedaż.

– Współpracując z blogami modowymi, chcemy pokazać m.in. to, że hobby jakim jest moda daje nam finansową niezależność. Stawiamy przede wszystkim na przejrzystość. Wysoka powracalność, długi czas wizyty na stronie a także inspiracje modowe dostarczane przez autorki blogów  są przyczyną popularności tego segmentu wśród reklamodawców. Nie bez znaczenia jest zaufanie jakim czytelniczki darzą autorki blogów modowych. Dziwi fakt, że nie wykorzystano ich potencjału do tej pory. Chętnie współpracujemy z blogerkami, które tworzą kreatywne blogi, służymy im przy tym wsparciem i pomocą merytoryczną –  mówi Barbara Kowalewska, Project Manager FashionFan.pl

Do Klientów, którzy w ramach NetSales skorzystali już z powierzchni zrzeszonych w FashionFan należą m.in. RESERVED, Mohito, Answear.com, Top Secret, Wójcik Fashion, Hot Oil, Perhaps Me, AVON, F&F, Vistula.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz