14 października po raz czwarty odbyła się gala Ekomersów – są to wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju polskiego rynku e-commerce.
Nasza marka zdobyła wyróżnienie w kategorii „Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży”. Jest to kategoria zorientowana na produkty i usługi, dzięki którym sprzedawcy internetowi mogą zwiększać sprzedaż np. poprzez zwiększenie ruchu na stronie, pozyskiwanie nowych użytkowników lub aktywizację obecnych.
O ostatecznym wyniku konkursu zdecydowała łączna liczba punktów wyrażona w wyniku procentowym otrzymana po głosowaniu Internautów i Rady Jurorów, w której skład wchodzili m.in. przedstawiciele sklepów internetowych tacy jak Wojciech Tomaszewski (ANSWEAR.com), Justyna Dziegieć (L’Oreal), Jolanta Zyzek (Księgarnie Matras), Marek Prudel (militaria.pl), Wojciech Latoszek (4gift.pl), Jacek Palec (bdsklep.pl), Michał Gembicki (cdp.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Norbert Trudziński (neosport.pl), Michał Gębala (DaWanda), przedstawiciele mediów i blogów branżowych m.in. Tomasz Grynkiewicz (biztok.pl), Jacek Szlak („Marketing przy Kawie”), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska).
Organizatorem konkursu Ekomersy jest Fundacja Polak 2.0 – organizator m.in. Targów eHandlu, Kongresu eHandlu, Kongresu Mobilnego, wydawca książki „E-commerce Manager. Profesjonalista w eHandlu”.