Cube Group S.A. rozbudowuje swoje struktury. W maju spółka zatrudniła nowego sales managera – Ireneusza Sztejmera. W czerwcu do zespołu dołączył Bartosz Kowalski, który odpowiedzialny będzie m.in. za współpracę z domami mediowymi. Całe Cube Group zatrudnia obecnie 82 pracowników.
Ireneusz Sztejmer wcześniej związany był m.in. z They.pl. Posiada ponad 6,5 – letnie doświadczenia w sprzedaży reklam w interncie. Studiował Reklamę internetową na Wyższej Szkole Promocji. W Cube Group S.A. odpowiedzialny jest za pozyskiwanie nowych klientów i stałą rozbudowę porfolio agencji.
Od czerwca zespół Cube Group S.A. wspiera również Bartosz Kowalski, który objął stanowisko key account managera. W ramach współpracy z domami mediowymi będzie odpowiadał za kontakt z ich klientami i koordynację realizowanych wspólnie projektów. Bartosz Kowalski posiada sześcioletnie doświadczenie w sprzedaży. Od trzech lat zajmuje się efektywnym pozyskiwaniem klientów w branży marketingu internetowego. Związany był m.in. z IDMnet oraz Grupą INFOR. Ukończył Kulturoznawstwo na Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa.
W ramach struktur Cube Group działają: dział SEM, sieć afiliacyjna NetSales, sieć CPS SalesMedia, sieć e-mailingową MailSales, sieć reklamy mobilnej mobiu oraz marketingu modowego FashionFan. Do grupy należy również SEMTEC Sp. z o.o. specjalizująca się w usługach SEO. Grupa liczy obecnie 82 pracowników.
***
Cube Group S.A.– powstała w 2006 roku. Agencja posiada najszersze portfolio wyspecjalizowanych usług performance marketingu na polskim rynku. Cube Group jest jednym z założycieli grupy SEM w IAB oraz polskiego oddziału SEMPO. Agencja została uhonorowana nagrodami Golden Arrow oraz dwukrotnie Efekton Awards. Wybrana Agencją Roku 2009 w kategorii Internet (Media i Marketing Polska). Jej specjaliści posiadają prestiżowe certyfikaty Google, AdKontekst oraz Onet Firma. Cube Group jest właścicielem m.in. SEMtec Sp. z o.o., świadczącej usługi SEO. Najważniejszymi brandami agencji są: sieć afiliacyjna NetSales oraz FashionFan – reklamowa sieć modowa. W grudniu 2012 roku Cube Group uruchomił sieć e-mailingową MailSales oferującą największe w Polsce bazy mailingowe (ponad 220 baz i 44 milionów kont e-mail). Na początku 2013 roku, w ramach Cube Group, uruchomiono dwie marki: SalesMedia (programy partnerskie) oraz mobiu (sieć reklamy mobilnej).