Aktualności

Współpraca Cube Group i Call One: Nowa jakość w zakresie generowania i obsługi leadów

Cube Group S.A.Call One S.A. nawiązały strategiczną współpracę  w zakresie kompleksowej obsługi klienta w kanale direct marketing. Kooperacja firm wnosi również zupełnie nową jakość w zakresie lead scoring’u.

Celem współpracy jest dostarczenie zintegrowanego i kompleksowego rozwiązania dla wszystkich klientów, którzy traktują Internet jako główny kanał sprzedaży lub generowania leadów. Cube Group specjalizuje się w  prowadzeniu działań marketingowych rozliczanych za efekt. Dołączenie kompetencji Call One, zajmującej się  usługami call center, przekłada się na lepszą weryfikację i hierarchizację leadów oraz na szybkie „domykanie” sprzedaży. Działania te skutkują wyższymi współczynnikami konwersji oraz wyższym zwrotem z inwestycji.

– Niezwykle istotnym aspektem działań efektywnościowych w Internecie jest jakość pozyskiwanych leadów. Kooperacja z Call One pozwoli nam na dostarczanie danych o bardzo wysokiej jakości, bez  tzw. fraudów. Naszą ofertę uzupełnia lead scoring, czyli jakościowanie i hierarchizowanie leadów w zależności od informacji uzyskanych podczas rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Wspólna oferta Cube Group i Call One gwarantuje najwyższą jakość usług, przy minimalizacji kosztów oraz zaangażowania w proces sprzedażowy, co daje naszemu klientowi dużą oszczędność czasu – mówi Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group S.A.

-Dzięki współpracy z Call One i wykorzystaniu produktów Omniture jesteśmy  w stanie  łączyć źródła ruchu z określonym efektem sprzedażowym, który wygenerowali nasi klienci. Oznacza to, że możemy efektywnie optymalizować alokację budżetów marketingowych reklamodawców,  co daje nam np. wiedzę o tym, że najwyższe marże generują klienci, którzy kliknęli w reklamę graficzną w popularnym portalu – dodaje Gwidon Humeniuk, Członek Zarządu Cube Group S.A.

Rynek call center w Polsce charakteryzuje się stosunkowo dużą konkurencją, dlatego nasza strategia jest nastawiona na sprzedaż i efektywne działanie. Zdajemy sobie sprawę, że aby trafić do piątki największych graczy musimy oferować klientom więcej, niż sami oczekują. Każda praca powinna być oceniana wyłącznie na podstawie efektów i właśnie to motto buduje przewagę konkurencyjną Call One. Współpraca z Cube Group na pewno podniesie poprzeczkę na rynku call center. Generowanie leadów to bez wątpienia przyszłość działań marketingowych czy sprzedażowych. Połączenie tego narzędzia z telemarketingiem gwarantuje bezpośrednie dotarcie do potencjalnych odbiorców, ale również zwiększa możliwości sprzedaży danego towaru czy usługi o co najmniej 100% – powiedziała wiceprezes zarządu i dyrektor operacyjny Call One, Aneta Michałkowicz.

Cube Group jest od lat wiodącym graczem na rynku performance marketingu. W 2009 roku została Agencją Roku w kategorii Internet według Media&Marketing Polska.  Główne obszary działalności spółki to PPC, SEO, Afiliacja oraz Web Analitics. Najwięksi klienci Cube Group S.A. to m.in. Microsoft, Netia, Aviva, Allianz.

Call One S.A. to firma, która powstała na bazie wiedzy i doświadczenia ludzi, związanych z branżą call center od kilkunastu lat. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące uzupełniające się rozwiązania, pozwalające kompleksowo obsługiwać całe procesy biznesowe klientów.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz