Artykuły

21 kluczowych pytań o performance marketing

W najnowszym numerze magazynu „Online Marketing Polska” Marcin Michalski (członek zarządu) odpowiada na 21 kluczowych pytań o performance marketing stawianych przez red. Artura Maciorowskiego. Czym różni się performance marketing od planowania w wydaniu domu mediowego?  Gdzie „przepalamy” budżety e-marketingowe? W jakim kierunku zmierza performance marketing?

» CAŁY WYWIAD MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ »

Artykuł ukazał się pierwotnie w numerze czerwiec-lipiec 2015, 3(22)/2015 Online Marketing Polska. Tematem numeru jest planowanie mediów, dwa przykładowe teksty z tego wydania można pobrać tutaj. Jedno z poprzednich wydań magazynu można w całości pobrać tutaj.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa