Artykuły

21 kluczowych pytań o performance marketing

W najnowszym numerze magazynu „Online Marketing Polska” Marcin Michalski (członek zarządu) odpowiada na 21 kluczowych pytań o performance marketing stawianych przez red. Artura Maciorowskiego. Czym różni się performance marketing od planowania w wydaniu domu mediowego?  Gdzie „przepalamy” budżety e-marketingowe? W jakim kierunku zmierza performance marketing?

» CAŁY WYWIAD MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ »

Artykuł ukazał się pierwotnie w numerze czerwiec-lipiec 2015, 3(22)/2015 Online Marketing Polska. Tematem numeru jest planowanie mediów, dwa przykładowe teksty z tego wydania można pobrać tutaj. Jedno z poprzednich wydań magazynu można w całości pobrać tutaj.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz