Algorytm Google znany pod nazwą „Top Heavy” lub też „Page Layout Algorithm” od swojego wprowadzenia został już trzeci raz zaktualizowany. Jest on odpowiedzialny za analizę układu strony pod kątem liczby i wielkości reklam w jej górnej części oraz stopnia ich natarczywości dla użytkowników. Algorytm Top Heavy może obniżać w wynikach wyszukiwania pozycje witryn, które zdecydowanie nadużywają umieszczania reklam na górze strony.
Algorytm Google znany pod nazwą „Top Heavy” lub też „Page Layout Algorithm” od swojego wprowadzenia został już trzeci raz zaktualizowany. Jest on odpowiedzialny za analizę układu strony pod kątem liczby i wielkości reklam w jej górnej części oraz stopnia ich natarczywości dla użytkowników. Algorytm Top Heavy może obniżać w wynikach wyszukiwania pozycje witryn, które zdecydowanie nadużywają umieszczania reklam na górze strony.
W naszym artykule przedstawiamy szczegóły działania tego algorytmu i jego skutki:
http://www.semtec.pl/blog/kolejna-aktualizacja-algorytmu-google-top-heavy
SEO Account Manager
SEMTEC Sp. z o.o.