Artykuły

Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!

Korzystając z customer journey można z jednej strony maksymalizować satysfakcję klientów, a z drugiej optymalizować proces obsługi klienta. Czy zakup programatyczny reklamy ma wpływ na ścieżkę klienta? Owszem. Pisze o tym Michał Gąś, Head of Programmatic Cube Group.

Jak może wyglądać zarządzanie kontaktem z konsumentem na wszystkich etapach jego ścieżki konwersji w programmatic? Tego dowiesz się z tekstu „Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!” na naszym blogu Performance360.pl. Zapraszamy do lektury!

 

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91