Artykuły

Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!

Korzystając z customer journey można z jednej strony maksymalizować satysfakcję klientów, a z drugiej optymalizować proces obsługi klienta. Czy zakup programatyczny reklamy ma wpływ na ścieżkę klienta? Owszem. Pisze o tym Michał Gąś, Head of Programmatic Cube Group.

Jak może wyglądać zarządzanie kontaktem z konsumentem na wszystkich etapach jego ścieżki konwersji w programmatic? Tego dowiesz się z tekstu „Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!” na naszym blogu Performance360.pl. Zapraszamy do lektury!

 

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa