Artykuły

Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!

Korzystając z customer journey można z jednej strony maksymalizować satysfakcję klientów, a z drugiej optymalizować proces obsługi klienta. Czy zakup programatyczny reklamy ma wpływ na ścieżkę klienta? Owszem. Pisze o tym Michał Gąś, Head of Programmatic Cube Group.

Jak może wyglądać zarządzanie kontaktem z konsumentem na wszystkich etapach jego ścieżki konwersji w programmatic? Tego dowiesz się z tekstu „Customer journey w programmaticu – lepiej niż w zakupie tradycyjnym!” na naszym blogu Performance360.pl. Zapraszamy do lektury!

 

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz