Artykuły

Dane i analityka w performance – nasz poradnik w „Magazynie Online Marketing”

Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group, przygotował dla „Magazynu Online Marketing ” tekst o wadze danych i ich wykorzystaniu w performance marketingu.

Wyjaśnia m.in. jakie są najpopularniejsze systemy mierzące, jakie ciekawe informacje – których nie ma w Google Analytics – znaleźć można w darmowym Yandex Metrica, daje gotową checklistę pytań, które trzeba sobie zadać, aby poprawnie ocenić efektywność poszczególnych kanałów marketingowych, oraz porcję wskazówek przydatnych przy optymalizacji budżetów marketingowych.

Artykuł w całości można przeczytać: Dane i analityka w performance. Jak poprawnie definiować cel, optymalizować oraz wyciągać wnioski w sprzedaży online?

„Magazyn Online Marketing” można zaprenumerować tutaj.

 

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa