Artykuły

Dane i analityka w performance – nasz poradnik w „Magazynie Online Marketing”

Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group, przygotował dla „Magazynu Online Marketing ” tekst o wadze danych i ich wykorzystaniu w performance marketingu.

Wyjaśnia m.in. jakie są najpopularniejsze systemy mierzące, jakie ciekawe informacje – których nie ma w Google Analytics – znaleźć można w darmowym Yandex Metrica, daje gotową checklistę pytań, które trzeba sobie zadać, aby poprawnie ocenić efektywność poszczególnych kanałów marketingowych, oraz porcję wskazówek przydatnych przy optymalizacji budżetów marketingowych.

Artykuł w całości można przeczytać: Dane i analityka w performance. Jak poprawnie definiować cel, optymalizować oraz wyciągać wnioski w sprzedaży online?

„Magazyn Online Marketing” można zaprenumerować tutaj.

 

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz