Artykuły

„Encyklopedia Marketingu: Double opt-in”. Radosław Molak definiuje dla „Nowego Marketingu”

W kolejnym artykule z serii „Encyklopedia Marketingu” w portalu NowyMarketing pojawiła się definicja double opt-in. 
To pojęcie, które powinien znać każdy realizujący działania e-mail marketingowe i jego stosowanie powinno być standardową praktyką. Aby przybliżyć to i wiele innych zagadnień związanych z e-mail marketingiem, poproszono o wypowiedzi ekspertów, w tym Radosława Molaka z Cube Group.

Całe hasło z „Encyklopedii Marketingu” znajdziecie w artkule ► D – Double opt-in

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz