Artykuły

„Encyklopedia Marketingu: Double opt-in”. Radosław Molak definiuje dla „Nowego Marketingu”

W kolejnym artykule z serii „Encyklopedia Marketingu” w portalu NowyMarketing pojawiła się definicja double opt-in. 
To pojęcie, które powinien znać każdy realizujący działania e-mail marketingowe i jego stosowanie powinno być standardową praktyką. Aby przybliżyć to i wiele innych zagadnień związanych z e-mail marketingiem, poproszono o wypowiedzi ekspertów, w tym Radosława Molaka z Cube Group.

Całe hasło z „Encyklopedii Marketingu” znajdziecie w artkule ► D – Double opt-in

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa