Artykuły

Jak efektywnie poprowadzić program afiliacyjny dla sklepu online?

„Program afiliacyjny w modelu CPS (ang. Cost Per Sale) jest narzędziem niedocenianym przez dużych graczy, a przecenianym przez małe sklepy. Pierwsi traktują afiliację tylko jako dodatek do pozostałych działań, drudzy jako główny element strategii marketingowej online – ze względu na bezpieczeństwo rozliczeń. Jak znaleźć złoty środek i maksymalnie wykorzystywać potencjał programu, tak żeby tworzył solidny fundament dla pozostałych działań performance?” – pisze w magazynie „Online Marketing Polska” Bartosz Kowalczyk, E-commerce Team Leader w SalesMedia (marce Cube Group, dedykowanej e-commerce’om), i podaje 10 wskazówek w ramach performance marketingu, jak efektywnie poprowadzić program afiliacyjny dla sklepu online.

» PEŁEN TEKST ARTYKUŁU MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ«.

*Artykuł ukazał się w magazynie „Online Marketing Polska”(http://o-m.pl/), numer sierpień-wrzesień 2015. Jedno z poprzednich wydań magazynu „Online Marketing Polska” można pobrać tutaj.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa