Artykuły

Jak efektywnie poprowadzić program afiliacyjny dla sklepu online?

„Program afiliacyjny w modelu CPS (ang. Cost Per Sale) jest narzędziem niedocenianym przez dużych graczy, a przecenianym przez małe sklepy. Pierwsi traktują afiliację tylko jako dodatek do pozostałych działań, drudzy jako główny element strategii marketingowej online – ze względu na bezpieczeństwo rozliczeń. Jak znaleźć złoty środek i maksymalnie wykorzystywać potencjał programu, tak żeby tworzył solidny fundament dla pozostałych działań performance?” – pisze w magazynie „Online Marketing Polska” Bartosz Kowalczyk, E-commerce Team Leader w SalesMedia (marce Cube Group, dedykowanej e-commerce’om), i podaje 10 wskazówek w ramach performance marketingu, jak efektywnie poprowadzić program afiliacyjny dla sklepu online.

» PEŁEN TEKST ARTYKUŁU MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ«.

*Artykuł ukazał się w magazynie „Online Marketing Polska”(http://o-m.pl/), numer sierpień-wrzesień 2015. Jedno z poprzednich wydań magazynu „Online Marketing Polska” można pobrać tutaj.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz