Paweł Ważyński, Head of SEM & Social w Cube Group, napisał dla magazynu „Marketer+” dwa eksperckie teksty na ważny dla każdego e-marketera temat: płatne kampanie w social mediach.
1) W pierwszym artykule pt. „JAK DZIAŁA I ILE KOSZTUJE REKLAMA NA YOUTUBE” Paweł wyjaśnia: jak mierzyć unikalny zasięg kampanii na YouTubie, jak badać wpływ reklam na rozpoznawalność marki, ile kosztuje reklama na YouTubie oraz w jakich modelach można ją kupić, jakie możliwości dla marketerów udostępni w najbliższej przyszłości YouTube.
► CAŁY ARTYKUŁ PRZECZYTAJ TUTAJ
2) W swoim drugim artykule pt. „SKUTECZNE PRAKTYKI OPTYMALIZACJI KAMPANII REKLAMOWEJ NA FACEBOOKU” Paweł z kolei radzi: jak zdefiniować kluczowe wskaźniki sukcesu, jak testować kampanie reklamowe na Facebooku, jakie są podstawowe testy porównawcze, z którymi musisz się zaprzyjaźnić, jak działa algorytm Facebooka i jaki ma wpływ na wybór modelu zakupu reklamy, jakie są zasady i najlepsze praktyki optymalizacyjne kampanii na Facebooku, jak uniknąć zjawiska przepalania budżetu.
► CAŁY ARTYKUŁ PRZECZYTAJ TUTAJ
Oba teksty ukazały się w wydaniu specjalnym magazynu „Marketer+” na lipiec/wrzesień. W tym numerze znajduje się niemal 130 stron praktycznej wiedzy z zakresu kampanii płatnych w social media: Instagramie, Facebooku, YouTube. Redakcja zaprosiła do współpracy łącznie 28 ekspertów, którzy przygotowali poradniki krok po kroku i analizy.
„Marketer+” to magazyn, który od 2011 roku zbudował sobie mocną pozycję na rynku prasy specjalistycznej z zakresu marketingu. Redakcja ma precyzyjne i wyśrubowane wymagania dotyczące tekstów oraz bardzo pilnuje przydatności i precyzyjności publikowanych materiałów, każdy numer wypuszczony do druku zawiera ponad 100 stron pieczołowicie zredagowanej fachowej i eksperckiej wiedzy. Wakacyjny numer specjalny można kupić na stronie sklepu Marketer+.