Artykuły

Jak zmienił się CTR stron w wynikach wyszukiwania Google

Wygląd listy rezultatów wyszukiwania (ang. SERP – Search Engine Results Page) Google i jej struktura ulegały bardzo częstym zmianom na przestrzeni ostatnich kilku lat. Warto w związku z tym prześledzić czy liczne modyfikacje na stronie wyników Google wpłynęły na współczynnik klikalności stron (tzw. CTR – ang. Click Through Rate) na poszczególnych pozycjach.

W naszym artykule analizujemy jaki wpływ miała ewolucja strony rezultatów na klikalność stron w okresie od 2011 do połowy 2013 roku:

http://www.semtec.pl/blog/jak-zmienila-sie-klikalnosci-stron-w-wynikach-wyszukiwania-od-2011-r

SEO Account Manager

SEMTEC Sp. z o.o.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz