Artykuły

Jak zmienił się CTR stron w wynikach wyszukiwania Google

Wygląd listy rezultatów wyszukiwania (ang. SERP – Search Engine Results Page) Google i jej struktura ulegały bardzo częstym zmianom na przestrzeni ostatnich kilku lat. Warto w związku z tym prześledzić czy liczne modyfikacje na stronie wyników Google wpłynęły na współczynnik klikalności stron (tzw. CTR – ang. Click Through Rate) na poszczególnych pozycjach.

W naszym artykule analizujemy jaki wpływ miała ewolucja strony rezultatów na klikalność stron w okresie od 2011 do połowy 2013 roku:

http://www.semtec.pl/blog/jak-zmienila-sie-klikalnosci-stron-w-wynikach-wyszukiwania-od-2011-r

SEO Account Manager

SEMTEC Sp. z o.o.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa