Artykuły

Marcin Michalski o kampaniach sprzedażowych w „Online Marketingu”

Najnowszy numer magazynu „Online Marketing” poświęcony jest samodzielnemu planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Wśród tekstów można przeczytać również szczegółowe opracowanie Marcina Michalskiego o różnicach między kampaniami zasięgowymi i sprzedażowymi ze wskazówkami i przydatnymi tabelami. Tekst można przeczytać tutaj:

Kampanie zasięgowe vs. sprzedażowe. Jak wybrać model rozliczeń i ile płacić w zależności od celu?  (pdf)

Zachęcamy również do śledzenia redakcji magazynu na oficjalnym profilu na Facebooku.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz