Artykuły

Marcin Michalski o kampaniach sprzedażowych w „Online Marketingu”

Najnowszy numer magazynu „Online Marketing” poświęcony jest samodzielnemu planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Wśród tekstów można przeczytać również szczegółowe opracowanie Marcina Michalskiego o różnicach między kampaniami zasięgowymi i sprzedażowymi ze wskazówkami i przydatnymi tabelami. Tekst można przeczytać tutaj:

Kampanie zasięgowe vs. sprzedażowe. Jak wybrać model rozliczeń i ile płacić w zależności od celu?  (pdf)

Zachęcamy również do śledzenia redakcji magazynu na oficjalnym profilu na Facebooku.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa