Aktualności

Nasz artykuł: Facebook pada, czyli jak żyć po największej awarii Facebooka w historii?

Mówi się, że człowiek coś docenia dopiero, jak to straci. Wtedy zdaje sobie sprawę, jak było to dla niego ważne. Przypadek największej awarii Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa to potwierdza. Do tego czasu nie zastanawialiśmy się, jak ważną częścią naszego życia są serwisy społecznościowe, które w jakże niespodziewany zniknęły.

Jaką naukę wyniesiemy z tego wydarzenia? Pisze o tym Ewelina Kapuścińska, nasza Digital Marketing Expert, dla portalu NowyMarketing.pl.

Przeczytaj cały tekst Eweliny tutaj: https://nowymarketing.pl/a/34640,facebook-pada-czyli-jak-zyc-po-najwiekszej-awarii-facebooka-w-historii

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa