Artykuły

Nowoczesny performance marketing – Marcin Michalski dla e-Izby

Marketerom przyszło żyć teraz w ciekawych i bardzo dynamicznych czasach. Jeszcze kilkanaście lat temu marketing właściwie głównie kojarzył się z ulotkami, gadżetami reklamowymi, reklamą w prasie, telewizji, outdoorze i radiu. Wszystkim mogła zajmować się jedna agencja. Najczęściej agencja reklamowa przygotowywała strategię komunikacji oraz kreację i tym samym zarządzała pracami domu mediowego, który planował media. Niby rzeczy oczywiste, ale kto jeszcze pamięta te czasy, gdy to wszystko było takie proste?

W najnowszym „Poradniku Performance Marketing” przygotowanym przez e-Izbę zespół ekspertów zaprezentował szereg artykułów o rozwoju branży i trendach, na które należy zwrócić uwagę. Wśród nich wypowiada się Marcin Michalski, którego artykuł „Nowoczesny performance marketing. Instrukcja obsługi” znajdziecie w publikacji.

Cały „Poradnik” można pobrać  ► pod tym adresem.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa