Artykuły

Nowoczesny performance marketing – Marcin Michalski dla e-Izby

Marketerom przyszło żyć teraz w ciekawych i bardzo dynamicznych czasach. Jeszcze kilkanaście lat temu marketing właściwie głównie kojarzył się z ulotkami, gadżetami reklamowymi, reklamą w prasie, telewizji, outdoorze i radiu. Wszystkim mogła zajmować się jedna agencja. Najczęściej agencja reklamowa przygotowywała strategię komunikacji oraz kreację i tym samym zarządzała pracami domu mediowego, który planował media. Niby rzeczy oczywiste, ale kto jeszcze pamięta te czasy, gdy to wszystko było takie proste?

W najnowszym „Poradniku Performance Marketing” przygotowanym przez e-Izbę zespół ekspertów zaprezentował szereg artykułów o rozwoju branży i trendach, na które należy zwrócić uwagę. Wśród nich wypowiada się Marcin Michalski, którego artykuł „Nowoczesny performance marketing. Instrukcja obsługi” znajdziecie w publikacji.

Cały „Poradnik” można pobrać  ► pod tym adresem.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz