Marketerom przyszło żyć teraz w ciekawych i bardzo dynamicznych czasach. Jeszcze kilkanaście lat temu marketing właściwie głównie kojarzył się z ulotkami, gadżetami reklamowymi, reklamą w prasie, telewizji, outdoorze i radiu. Wszystkim mogła zajmować się jedna agencja. Najczęściej agencja reklamowa przygotowywała strategię komunikacji oraz kreację i tym samym zarządzała pracami domu mediowego, który planował media. Niby rzeczy oczywiste, ale kto jeszcze pamięta te czasy, gdy to wszystko było takie proste?
W najnowszym „Poradniku Performance Marketing” przygotowanym przez e-Izbę zespół ekspertów zaprezentował szereg artykułów o rozwoju branży i trendach, na które należy zwrócić uwagę. Wśród nich wypowiada się Marcin Michalski, którego artykuł „Nowoczesny performance marketing. Instrukcja obsługi” znajdziecie w publikacji.
Cały „Poradnik” można pobrać ► pod tym adresem.