W 2015 roku pisaliśmy o najciekawszych zagadnieniach e-marketingowych, poruszając tematy afiliacji, efektywnych kampaniach w AdWords, budowaniu długoterminowej relacji z klientem (CRM). Oto kilka naszych najpopularniejszych tekstów:
- Cezary Śledziak, Google ogłasza koniec chowania się przed użytkownikami mobilnymi, WirtualneMedia.pl
- Marcin Michalski, Stary czy nowy marketer: którego zatrudniasz?, Harvard Business Review Polska HBRP.pl
- Marcin Michalski, Jak działa marketing efektywnościowy?, Harvard Business Review Polska HBRP.pl
- Klaudia Hernik, Programy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawców, Marketing-news.pl (Marketing przy Kawie)
- Kamil Łopaciński, 28 błędów zabijających efektywność kampanii w Google’u. Checklista do szybkiego audytu, o-m.pl (Online Marketing Magazyn)
- Kamila Majcher, E-mailowe love, czyli jak zdobyć klienta i stworzyć z nim stały związek, Marketer+
- Paweł Ważyński, Google proponuje reklamodawcom nowe kampanie wideo, Press.pl (komentarz ekspercki)
- i więcej – razem ponad 50 razy dzieliliśmy się wiedzą.