Artykuły

Performance i branding – jak to pogodzić? Case study MANGO

W magazynie „Marketing w Praktyce” Digital Strategy Director Anna Elwart i Key Account Manager Katarzyna Irzyk opowiadają o tym, jak sprytnie połączyć w kampanii internetowej performance i branding. „Wiosenna kampania online MANGO pokazuje, jak efektywnie kosztowo realizować cele wizerunkowe poprzez działania promujące nową kolekcję odzieżową, angażowanie i wydłużanie czasu kontaktu z marką, a jednocześnie skutecznie dążyć do zwiększania poziomu zwrotu z inwestycji w reklamę”.

» CAŁY CASE MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ »

Artykuł ukazał się pierwotnie w magazynie „Marketing w Praktyce” (numer z sierpnia 2015). Prenumeratę lub pojedynczy numer magazynu można zamówić za pośrednictwem tej strony, a bezpłatny newsletter branżowy „Marketingu w Praktyce” na tej stronie.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz