Artykuły

Performance i branding – jak to pogodzić? Case study MANGO

W magazynie „Marketing w Praktyce” Digital Strategy Director Anna Elwart i Key Account Manager Katarzyna Irzyk opowiadają o tym, jak sprytnie połączyć w kampanii internetowej performance i branding. „Wiosenna kampania online MANGO pokazuje, jak efektywnie kosztowo realizować cele wizerunkowe poprzez działania promujące nową kolekcję odzieżową, angażowanie i wydłużanie czasu kontaktu z marką, a jednocześnie skutecznie dążyć do zwiększania poziomu zwrotu z inwestycji w reklamę”.

» CAŁY CASE MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ »

Artykuł ukazał się pierwotnie w magazynie „Marketing w Praktyce” (numer z sierpnia 2015). Prenumeratę lub pojedynczy numer magazynu można zamówić za pośrednictwem tej strony, a bezpłatny newsletter branżowy „Marketingu w Praktyce” na tej stronie.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa