W najnowszym numerze magazynu „Marketer+” Marcin Michalski (członek zarządu Cube Group) opowiada o przyszłości performance marketingu. Jak zmieniał się w ostatnim czasie performance marketing? Co dzisiaj w ogole oznacza to pojęcie? Jakie są szanse i wyzwania stojące przed marketingiem efektywnościowym? Czy rzeczywiście realizujemy strategię performance’ową i działania performance marketingowe?
► CAŁY ARTYKUŁ MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ
„Marketer+” to magazyn, który od 2011 roku zbudował sobie mocną pozycję na rynku prasy specjalistycznej z zakresu marketingu. Redakcja ma precyzyjne i wyśrubowane wymagania dotyczące tekstów oraz bardzo pilnuje przydatności i precyzyjności publikowanych materiałów, każdy numer wypuszczony do druku zawiera ponad 100 stron pieczołowicie zredagowanej fachowej i eksperckiej wiedzy. Artykuł Marcina Michalskiego ukazał się w numerze maj-sierpień, 2(25)/2017 magazynu „Marketer+„. Numer jest w całości poświęcony tematyce performance marketingu – to 142 strony konkretnej porcji wiedzy, dostępne w Empikach oraz online na stronie: https://sklep.marketerplus.pl.