Artykuły

Performance marketing przyszłości – Marcin Michalski dla IAB

Performance marketing obecny jest na polskiej scenie internetowej od kilkunastu lat, ale nigdy nie zmieniał się tak bardzo i tak szybko jak teraz. Możliwości technologiczne, te obecnie wdrażane i te przewidywane, to zaledwie czubek góry lodowej.

Jakie są obserwowalne trendy i perspektywy rozwojowe performance marketingu? Co oznacza dla marketerów rozwój AI/ML i szeroko pojętego martechu? Jakie będą agencje przyszłości? O tym pisze Marcin Michalski w raporcie IAB „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.

Cały artykuł można przeczytać tu ► „Performance marketing przyszłości”

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91