Artykuły

Performance marketing przyszłości – Marcin Michalski dla IAB

Performance marketing obecny jest na polskiej scenie internetowej od kilkunastu lat, ale nigdy nie zmieniał się tak bardzo i tak szybko jak teraz. Możliwości technologiczne, te obecnie wdrażane i te przewidywane, to zaledwie czubek góry lodowej.

Jakie są obserwowalne trendy i perspektywy rozwojowe performance marketingu? Co oznacza dla marketerów rozwój AI/ML i szeroko pojętego martechu? Jakie będą agencje przyszłości? O tym pisze Marcin Michalski w raporcie IAB „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.

Cały artykuł można przeczytać tu ► „Performance marketing przyszłości”

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz