Artykuły

Performance marketing przyszłości – Marcin Michalski dla IAB

Performance marketing obecny jest na polskiej scenie internetowej od kilkunastu lat, ale nigdy nie zmieniał się tak bardzo i tak szybko jak teraz. Możliwości technologiczne, te obecnie wdrażane i te przewidywane, to zaledwie czubek góry lodowej.

Jakie są obserwowalne trendy i perspektywy rozwojowe performance marketingu? Co oznacza dla marketerów rozwój AI/ML i szeroko pojętego martechu? Jakie będą agencje przyszłości? O tym pisze Marcin Michalski w raporcie IAB „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.

Cały artykuł można przeczytać tu ► „Performance marketing przyszłości”

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa