Artykuły

Popularność adblocków nadal rośnie. Dlaczego? Marcin Michalski dla WirtualneMedia.pl

Polska nadal jest na pierwszym miejscu na świecie, jeśli chodzi o liczbę użytkowników blokujących reklamy. WirtualneMedia.pl zapytały ekspertów o przyczyny i możliwe rozwiązania tego problemu branży reklamowej. Redakcja z jednej strony postawiła inwazyjność reklam, zwłaszcza formatów typu pop-up, a z drugiej – zaproponowała kilka wyjść z tej sytuacji. Wśród komentujących jest Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group. 

Cały tekst pt. „Popularność adblocków dalej rośnie wskutek kiepskiego poziomu reklam. ‚A może solidarnie blokować dostęp do treści?'” można przeczytać na WirtualneMedia.pl.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa