W najnowszym wydaniu Raportu Strategicznego IAB na temat rynku reklamy w Polsce 2016/2017 ukazał się artykuł prezesa Cube Group Andrzeja Cudnego.
Raport Strategiczny IAB Internet to najważniejsze roczne podsumowanie rynku reklamy internetowej w Polsce i nieocenione źródło wiedzy na temat branży i jej rozwoju.
Andrzej Cudny przygotował tekst na temat performance marketingu w Polsce, opierając się na najnowszych badaniach, analizując dotychczasowy rozwój i przedstawiając prognozy na przyszłość. Artykuł opatrzony jest również komentarzem Arkadiusza Łatko – Managera Kampanii Internetowych w Credit Agricole.
Tradycyjnie poszczególne rozdziały Raportu Strategicznego zostały przygotowane przez przedstawicieli Grup Roboczych IAB Polska oraz wzbogacone są komentarzami ekspertów.
Raport, będący podsumowaniem działań branży internetowej w 2016 roku, a także określeniem prognoz na rok bieżący, jest dostępny wraz z czerwcowym wydaniem magazynu „Harvard Business Review Polska”, a także online na stronie IAB. Premierowo otrzymali go także uczestnicy Forum IAB 2017.