Artykuły

Temat jako przynęta, czyli jak pisać tytuły mailingów?

„Mówi się, że aby zapobiec przekierowaniu wiadomości do folderu spam, trzeba unikać słów typu gratis czy darmowy. Niezupełnie, bo jak wskazują badania, istnieje niewielka zależność pomiędzy używaniem takich słów a spamowym wyrokiem” – pisze Kamila Majcher (Head of E-mail Marketing) w „Marketingu w Praktyce”. „Temat to jeden z najistotniejszych elementów w całej komunikacji emailingowej. W praktyce odpowiada za to, czy odbiorca otworzy naszą wiadomość nawet w 0 proc. Co i jak zatem pisać, aby open rate (OR) był na najwyższym poziomie?”.

» CAŁY CASE MOŻNA PRZECZYTAĆ TUTAJ »

Artykuł ukazał się pierwotnie w magazynie „Marketing w Praktyce” (numer z lipca 2015). Prenumeratę lub pojedynczy numer magazynu można zamówić za pośrednictwem tej strony, a bezpłatny newsletter branżowy „Marketingu w Praktyce” na tej stronie.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz