Artykuły

Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?

Dark posty, Local Awareness, Reach&Frequency – to zapewne stałe elementy przy planowaniu kampanii przez reklamodawców wykorzystujących w swoich działaniach Facebooka. Od jakiegoś czasu reklamodawcy dodatkowo mogą korzystać z narzędzia do testów porównawczych.

Jak z niego korzystać? Jak utworzyć skuteczny test A/B? Jakie są dobre praktyki? Pisze Paweł Jastrzębski, SEM Specialist w Cube Group, w artykule „Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?” na naszym blogu Performance360.pl.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa