Artykuły

Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?

Dark posty, Local Awareness, Reach&Frequency – to zapewne stałe elementy przy planowaniu kampanii przez reklamodawców wykorzystujących w swoich działaniach Facebooka. Od jakiegoś czasu reklamodawcy dodatkowo mogą korzystać z narzędzia do testów porównawczych.

Jak z niego korzystać? Jak utworzyć skuteczny test A/B? Jakie są dobre praktyki? Pisze Paweł Jastrzębski, SEM Specialist w Cube Group, w artykule „Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?” na naszym blogu Performance360.pl.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa