Artykuły

Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?

Dark posty, Local Awareness, Reach&Frequency – to zapewne stałe elementy przy planowaniu kampanii przez reklamodawców wykorzystujących w swoich działaniach Facebooka. Od jakiegoś czasu reklamodawcy dodatkowo mogą korzystać z narzędzia do testów porównawczych.

Jak z niego korzystać? Jak utworzyć skuteczny test A/B? Jakie są dobre praktyki? Pisze Paweł Jastrzębski, SEM Specialist w Cube Group, w artykule „Testy porównawcze A/B na Facebooku. Jak skutecznie dodać mocy swoim kampaniom?” na naszym blogu Performance360.pl.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz