Biuro Prasowe

Jesteś tutaj

Publikacje

Największa w historii awaria platform Facebooka zafundowała internautom podróż do okresu sprzed globalnych mediów społecznościowych, natomiast dla firm i celebrytów była przestrogą, że nie warto komunikacji opierać tylko na tych [...]
Mówi się, że człowiek coś docenia dopiero, jak to straci. Wtedy zdaje sobie sprawę, jak było to dla niego ważne. Przypadek największej awarii Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa to potwierdza. Do tego czasu nie zastanawialiśmy się, jak [...]
Jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy na świecie Cristiano Ronaldo może liczyć na jeszcze więcej pieniędzy. Dzięki swoim rekordowym zasięgom na Instagramie portugalska gwiazda futbolu może za jeden wpis reklamowy w tym serwisie zarobić aż 1,6 [...]

Strony

Rośnie popularność sztucznej inteligencji, machine learning i systemów CDP. Wkrótce będą one standardem - pisze Marcin Michalski w najnowszym Raporcie strategicznym IAB.
Działania afiliacyjne zajmują ważne miejsce w marketingowym miksie reklamodawców. Stanowią istotny element marketingu i sprzedaży, bo rozwinięta kampania afiliacyjna zapewnia stały dopływ konwersji - pisze Ewelina Kwit dla NowyMarketing.pl.
Dziś pozycja w wyszukiwarce zależy nie od liczby fraz kluczowych, a od jakości contentu. Standardem staje się topical authority. Jak to strategicznie wykorzystać? – pisze Emilia Radecka w artykule na Interaktywnie.com

Strony

Marcin Michalski odpowiada na kluczowe pytania o performance marketing. Artykuł można przeczytaj tutaj - ukazał on się pierwotnie w numerze czerwiec-lipiec 2015, 3(22)/2015 Online Marketing Polska (o-m.pl). Jedno z poprzednich wydań [...]
Gazetafinansowa.pl - SalesMedia prognozuje, że w tym roku liczba sklepów internetowych przekroczy 14 tys., jednak zauważalne jest już pewne przesycenie sektora, co potwierdzają badania Cube Research i Shopera, gdzie 79 proc. właścicieli [...]
Gazetafinansowa.pl - Efektywny marketing oraz atrakcyjny asortyment to ważne czynniki wpływające na sukces w branży e-commerce. Ze względu na jej specyfikę niezwykle istotnym elementem współdecydującym o wysokości przychodów jest także [...]

Strony

Materiały do pobrania

Poniżej dostępne są logotypy Cube Group oraz naszych marek i spółek zależych, w różnych formatach.

Kontakt dla mediów

W celu zdobycia szerszych informacji dotyczących firmy Cube Group
i spółek zależnych prosimy o kontakt:
Izabela Bogus

Dział Komunikacji & Marketingu

Izabela Bogus, tel. 606 581 287

Andrzej Soboń, tel. 536 750 611

komunikacja@cubegroup.pl

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa