AFILIACJA

Jesteś tutaj

Afiliacja - sieci, programy afiliacyjne

Od początku istnienia Cube Group staraliśmy się oferować naszym Klientom jak najszersze spektrum usług e-marketingowych. Bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii performance pozwoliło nam uruchomić w 2009 roku własną sieć afiliacyjną NetSales, która obecnie jest jedną z trzech największych  w Polsce.

Pod koniec 2012 roku wystartowała również SalesMedia – jedna z niewielu sieci afiliacyjnych CPS w Polsce dedykowana branży e-commerce.  Marketingiem afiliacyjnym zajmujemy się od lat.

Obecnie zrzeszamy ponad 15 tysięcy Wydawców, w tym właścicieli stron internetowych, baz danych, czy też fanpages na Facebook’u. Współpracujemy z kilkuset Reklamodawcami z Polski i z zagranicy.

W ramach obu sieci emitujemy obecnie ponad 200 programów afiliacyjnych miesięcznie, w modelach efektywnościowych oraz modelach tradycyjnych, optymalizowanych pod efekt. Rozliczamy kampanie afiliacyjne w modelach CPC, CPA, CPL, CPS i hybrydach.

Case studies: 
Reserved Efekton
Czterodniowa kampania efektywnościową marki Reserved, pozyskała ponad 10 tys. unikalnych użytkowników...
od lewej
Marcin Michalski                                                  Piotr Zabuła
Pełnomocnik Zarządu ds Performance Marketingu              Business Development Director, SalesMedia
W ramach współpracy zapewniamy m.in.:
    • Dostęp do najlepszych Wydawców w jednym miejscu.

    • Stałe wsparcie merytoryczne i optymalizacja programu partnerskiego.

    • Nasz zespół to grono najbardziej doświadczonych specjalistów w realizacji kampanii afiliacyjnych/ performance marketingowych na polskim rynku.

    • Posiadamy bogate doświadczenie w działaniach e-marketingowych dla największych marek.

    • Jesteśmy laureatami prestiżowych nagród: Efekton Awards 2011 i 2012 oraz Golden Arrow.

Pozostałe usługi działu AFILIACJA

programy partnerskie

Razem z Reklamodawcą stawiamy sobie wspólne cele. My odpowiadamy za technologie, animowanie i rozliczenie wydawców. Partner natomiast odpowiada za stały rozwój swojej oferty oraz wsparcie i edukację Wydawców. Każdego Partnera traktujemy indywidualnie oferując mu rozwiązania dostosowane do jego potrzeb.

landing page

Landing page jest podstawą udanej kampanii Performance Marketingowej. To pierwsza strona, na którą trafia odwiedzający Was użytkownik, to ona generuje konwersje. Właśnie dlatego przykładamy wielką wagę do sztuki tworzenia LP. W naszym portfolio znajduje się około 600 skutecznych i efektywnych Landing page tworzonych przez lata na potrzeby naszych klientów.

real time bidding

Real Time Bidding (RTB) to stosunkowo młody sposób emisji reklamy na polskim rynku. W skrócie jest to proces zautomatyzowanego zakupu oraz obsługi powierzchni reklamowej. Do tej pory zakup powierzchni odbywał się w sposób bardzo tradycyjny, czyli poprzez kontakt z działem sprzedaży witryn lub sieci reklamowych. Działy sprzedaży decydowały, jakie kampanie będą emitowane na danej powierzchni reklamowej. Model RTB oddaje władzę w ręce reklamodawcy.

performance marketing

Dla nas prawdziwy Performance Marketing to nie tylko modele rozliczenia, ale przede wszystkim filozofia prowadzenia działań marketingowych.

Lead generation

W dzisiejszych czasach sprzedaż bardzo mocno się zmieniła. W wielu firmach najważniejsze są prospekty, leady, czyli dane osobowe potencjalnych klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii lead generation dla różnych sektorów.

artykuły sponsorowane

Proponujemy publikację reklamy w formie artykułu sponsorowanego. Przygotuj tekst redakcyjny i umieść w nim wybrane słowa kluczowe, a my wygenerujemy linki odsyłające do danego produktu lub biznesu. Artykuł sponsorowany pozwala na przedstawienie użytkownikom dużej ilości informacji. Artykuł oprócz tekstu może zawierać logo firmy, zdjęcie, banner i linki tekstowe.

 

plik produktowy xml

Zawiera wszystkie dostępne produkty ze sklepu, które w prosty sposób można dodać na stronie Wydawcy. Każda zmiana oferty przez Reklamodawcę będzie automatycznie aktualizowana po stronie Wydawcy. Każdy produkt prezentowany jest z opisem, nazwą i miniaturką zdjęcia. Pliki produktowe najlepiej sprawdzają się na stronach poświęconych opiniom, w porównywarkach cenowych, w sklepach internetowych oraz na blogach.

 

API

API

To interfejs dla programów komputerowych, pozwalający, aby jedno oprogramowanie komunikowało się z innym. API komunikuje różne systemy i pozwala im na wymienianie się danymi. W naszym przypadku API pozwala na przekazywanie statystyk dotyczących sprzedaży.

 

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
Cube Group S.A., Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.