DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA W PROGRAMIE PARTNERSKIM:
Razem z Reklamodawcą stawiamy sobie wspólne cele. My odpowiadamy za technologie, animowanie i rozliczenie wydawców. Partner natomiast odpowiada za stały rozwój swojej oferty oraz wsparcie i edukację Wydawców. Każdego Partnera traktujemy indywidualnie oferując mu rozwiązania dostosowane do jego potrzeb. Niektóre z modeli rozliczeń w systemie partnerskim wymieniliśmy poniżej.
Jest to rozliczenie reklamy internetowej w modelu za tzw. Lead. W tym modelu reklamodawca płaci wyłącznie za osobę/Klienta, który zostawi swoje dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, maila czy innych.
Rozliczenie za % od transakcji. Model ten jest najczęściej stosowany w e-commerce (sklepach internetowych), nie jest to jednak regułą. Wszystko zależy od tego w jaki sposób i jak często reklamodawca jest w stanie raportować wygenerowane sprzedaże.
Popularny model Płatności za kliknięcie w reklamę jest modelem rozliczenia najbardziej uwielbianym przez wydawców, ale bardzo mocno niedocenianym przez reklamodawców. To, że jest wykorzystywany wyłącznie w kampaniach budujących świadomość marki (brandingowych) to absolutny mit.