AFILIACJA

DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA W PROGRAMIE PARTNERSKIM:

Razem z Reklamodawcą stawiamy sobie wspólne cele. My odpowiadamy za technologie, animowanie i rozliczenie wydawców. Partner natomiast odpowiada za stały rozwój swojej oferty oraz wsparcie i edukację Wydawców. Każdego Partnera traktujemy indywidualnie oferując mu rozwiązania dostosowane do jego potrzeb. Niektóre z modeli rozliczeń w systemie partnerskim wymieniliśmy poniżej.

 

CPL – Cost per Lead

Jest to rozliczenie reklamy internetowej w modelu za tzw. Lead. W tym modelu reklamodawca płaci wyłącznie za osobę/Klienta, który zostawi swoje dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, maila czy innych.

 

CPS – Cost Per Sale

Rozliczenie za % od transakcji. Model ten jest najczęściej stosowany w e-commerce (sklepach internetowych), nie jest to jednak regułą. Wszystko zależy od tego w jaki sposób i jak często reklamodawca jest w stanie raportować wygenerowane sprzedaże.

 

CPC – Cost Per Click

Popularny model Płatności za kliknięcie w reklamę jest modelem rozliczenia najbardziej uwielbianym przez wydawców, ale bardzo mocno niedocenianym przez reklamodawców.  To, że jest wykorzystywany wyłącznie w kampaniach budujących świadomość marki (brandingowych) to absolutny mit.

CASE STUDIES:
Promedica24 - Mamy dla Ciebie pracę

Kampania została nagrodzona przez jurorów MIXX Awards (konkursu organizowanego przez IAB Polska) srebrną statuetką w kategorii Direct Response and ..

REFERENCJE:

„Choć z Cube Group współpracujemy od kilku miesięcy Agencja szybko poznała specyfikę naszej branży oraz wyzwania stojące przed dystrybutorem oraz dealerami…”

Michał Walczyński, Specjalista ds. Marektingu

WYŚLIJ ZAPYTANIE

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz