E-MAIL MARKETING

Mamy wszystkie bazy mailingowe

BAZY MAILINGOWE:

MailSales w swojej ofercie posiada ponad 500 baz mailingowych (zarówno B2C, jak i B2B) pogrupowanych w 12 kategorii tematycznych. Każda z baz maili posiada przypisany do niej wolumen kont, możliwości jej  targetowania oraz stawkę CPM (zwiększającą się wraz z zawężaniem grupy docelowej). Użytkownik ma możliwość wyboru liczby kont (per baza), na które chce zrealizować wysyłkę mailingu. Warto tu wspomnieć o bazach specjalnych, na których wysyłki są możliwe wyłącznie w modelach CPM. Do tej grupy możemy zaliczyć przykładowo bazę: architektów, wędkarzy, miłośnicy militariów/historii, jeździectwa, polowań, miłośników zwierząt domowych, księży, osób pracujących zarówno w administracji państwowej, w branży HORECA, SOHO, MSP oraz Top Management.

 

Wyniki jednoznacznie wskazują, że bazy specjalistyczne zbierane przez serwisy tematyczne osiągają znacznie lepsze wyniki konwersji niż portale horyzontalne. Oczywiście, każdy z czołowych polskich portali posiada liczne kryteria targetowania – od płci, wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania po zainteresowania. Warto jednak wiedzieć, że konta portalowe zawierają dane deklaratywne, natomiast w przypadku bazy specjalistycznej mamy gwarancję, że naszymi odbiorcami są osoby faktycznie zainteresowane daną tematykę, gdyż zapisały się na konkretny newsletter. Przewagą bez specjalistycznych jest także częstotliwość wysyłania maili. Niektóre bazy portalowe wysyłają nawet po 5-6 mailingów dziennie, co powoduje, że użytkownicy są zmęczeni ilością otrzymywanych komunikatów. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku baz specjalnych, które dbają o „prywatność” swoich użytkowników, realizując 1-2 wysyłki na tydzień.

 

Sieć umożliwia również wybór określonej grupy docelowej – tu skupiliśmy się na podziale naszego łącznego potencjału na 8 kategorii tj. płeć, wiek, województwo, wielkość miejscowości, wynagrodzenie, wykształcenie, zawód i specjalne. Użytkownik ma możliwość wyboru preferowanego przez siebie targetu. Przykładowo: kobieta, 25+ z woj. dolnośląskiego. Na poszczególne kategorie są nałożone limity co do ich łączenia z innymi  tzn. wybierając przykładowo osoby z wykształceniem wyższym mamy możliwość zawężenia grupy o jedną z dodatkowych kategorii (np. kobiety czy woj. mazowieckie) itd. Rozliczenie w tym wariancie jest możliwe zarówno w modelu CPM, jak i CPC.

CASE STUDIES:
Klub zakupowy

Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..

REFERENCJE:

„Cube Group jest naszym partnerem w zakresie marketingu od kwietnia 2015 roku i od tego czasu efektywnie wspiera nas w realizacji naszych celów biznesowych…”

Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Promedica24

WYŚLIJ ZAPYTANIE

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz