E-MAIL MARKETING

Mamy wszystkie bazy mailingowe

TARGETOWANIE:

Mailing targetowany to wysyłka wiadomości reklamowych, umożliwiająca precyzyjne dotarcie do klienta zainteresowanego reklamowanym produktem.

Dzięki dobraniu właściwych adresów e-mail, odpowiadającym profilowi grupy docelowej reklamy, zmniejszamy prawdopodobieństwo, że mailing zostanie dostarczony do osób, które nie są zainteresowanie danym produktem.

 

Różnorodny zbiór adresów e-mail sieci MailSales  pozwala dotrzeć do klientów zarówno z sektora B2C jak i B2B. Obszar B2C to obszerny zbiór, różnego rodzaju baz konsumenckich z szerokim wachlarzem możliwości targetowania. Branża B2B pozwala nam wyselekcjonować właścicieli firm oraz osoby pracujące w typowo biznesowych kategoriach zawodowych.

 

Podstawowe kryteria targetowania, które wspomagają kampanie mailingowe w osiągnięciu wyznaczonego celu to:

 

  • płeć
  • wiek
  • województwo (geotargetowanie)
  • wielkość miejscowości
  • wynagrodzenie
  • wykształcenie
  • zawód.

Wchodząc dokładniej w profil potencjalnego Klienta, możemy stargetować wysyłkę, po dodatkowych, bardziej precyzyjnych danych, między innymi wysłać wiadomość reklamową skierowaną do:

 

  • miłośników zwierząt
  • matek
  • kobiet w ciąży
  • fanów gier komputerowych
  • konsumentów kupujących w sieci
  • użytkowników lubiących muzykę
  • osób poszukujących nowości technologicznych w Internecie.

 

Zespół MailSales bazując na doświadczeniu w planowaniu i realizacji kampanii mailingowych indywidualnie podchodzi do każdej z wycen, proponując jak najlepszą drogę dotarcia do grupy docelowej reklamowego produktu.

 

Oprócz tradycyjnych form targetowania, wysyłki mailingowe osiągają skuteczność dzięki tzw. targetowaniu behawioralnemu. Usługa polega na realizacji mailingów na bazy powstałe z zachowań użytkownika w Internecie. System mailingowy potrafi wyselekcjonować osoby, które dla przykładu otworzyły maila lub kliknęły w kreację mailingową.

 

Oferta MailSales umożliwia również retargeting SMS. Podstawowe dane o użytkowniku bazy, wzbogacone o numer telefonu, integrują wysyłkę kampanii mailingowej z komunikacją mobile, docierając do Klienta ze zdwojoną siłą. Kampanie SMS, poprzedzone wysyłką mailingu reklamowego, dają możliwość personalizacji wiadomości na podstawie zachowań odbiorcy na poziomie reklamy w Internecie. Dzięki tym działaniom trafiamy z wąsko sprofilowanym przekazem w SMSie, co pozwala nam na osiągnięcie wyższych wskaźników konwersji.

CASE STUDIES:
Klub zakupowy

Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..

REFERENCJE:

„Cube Group jest naszym partnerem w zakresie marketingu od kwietnia 2015 roku i od tego czasu efektywnie wspiera nas w realizacji naszych celów biznesowych…”

Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Promedica24

WYŚLIJ ZAPYTANIE

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz