E-MAIL MARKETING

Mamy wszystkie bazy mailingowe

TWORZENIE KREACJI:

Kluczowym elementem kampanii reklamowej skierowanej do użytkowników poczty elektronicznej jest kreacja mailingowa, która wypływa na zwiększenie wskaźnika CTR (Click-Through Rate) i tym samym na liczbę odwiedzin na landing page (stronie docelowej). Dzięki zastosowaniu dobrych praktyk oraz naszemu doświadczeniu pomożemy osiągnąć jak najlepsze wyniki Twojej kampanii reklamowej. W jaki sposób stworzyć skuteczną kreację mailingową?

 

Wzbudź ciekawość

 

Pamiętaj, że celem kreacji mailingowej jest zachęcenie użytkownika do odwiedzenia strony docelowej (LP), stąd przekaz reklamowy powinien ograniczać się tylko do podstawowych informacji np. o wyprzedaży w Twoim sklepie on-line lub korzyści jakie oferuje Twój produkt. Badania potwierdzają, iż zbyt duża ilość informacji rozprasza uwagę odbiorcy, tym samym zmniejsza szansę na kliknięcie w kreację.

 

Zachęcaj do działania

 

Nawet najpiękniejsza grafika nie koniecznie skłoni użytkownika do kliknięcia w kreację. Musimy podpowiedzieć mu w jaki sposób ma sprawdzić naszą ofertę. Pomocne jest użycie przycisku (button) typu >SPRAWDŹ< lub KUP TERAZ. Warto aby wyróżniał się na tle całej kreacji (jaskrawy kolor, wypukłość) i był najbardziej widoczny.

 

Buduj wizerunek

 

Pamiętaj, że kampania mailingowa a na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, czy odwiedzin na stronie. Ma także budować wizerunek Twojej marki. Użyj swojego logo, barw swojej strony www, aby użytkownik wiedział, że otrzymał wiadomość właśnie od Ciebie.

 

Bądź widoczny

 

Technika ma to do siebie, że nie zawsze działa. W mailingu przejawia się to w postaci niewyświetlania grafik w wiadomości. Umieść nad kreacją link do poglądu wiadomości w przeglądarce, tak aby każdy mógł zobaczyć Twoją ofertę.

 

Technika musi się zgadzać

 

Zalecany przez Mailsales rozmiar kreacji mailingowej to 600 X 300 px oraz max. 40 kb. Zastosowanie powyższych gwarantuje wyświetlenie kreacji w każdym programie pocztowym i przeglądarce, a waga zmniejsza ryzyko niedostarczenia wiadomości oraz zakwalifikowania jej jako SPAM.

 

Ostre cięcie

 

Wysyłanie jednej dużej grafiki bywa ryzykowne. Z jednej strony zwiększa ryzyko zakwalifikowanie wiadomości jako SPAM, z drugiej przed pobraniem grafik widać tylko jedno duże nieatrakcyjne pole. Nasze kreacje mailingowe zostają pocięte na klika mniejszych – przez co nie lądują w folderze SPAM, stosujemy także ALTy pod każdą z grafik. Dzięki temu przed wyświetleniem wiadomości użytkownik widzi krótką informację o tym co znajduje się na grafice.

 

Testy antyspamowe

 

Zależy nam na skuteczności Twojej kampanii reklamowej, dlatego przed każdą wysyłką organizujemy testy antyspamowe.

 

Pomóż poznać się

 

Pod kreacją mailingową (w stopce) zamieszczamy podstawowe informacje na temat reklamodawcy. To nie tylko dobra praktyka, ale także element budujący zaufanie wśród odbiorców.

CASE STUDIES:
Klub zakupowy

Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..

REFERENCJE:

„Cube Group jest naszym partnerem w zakresie marketingu od kwietnia 2015 roku i od tego czasu efektywnie wspiera nas w realizacji naszych celów biznesowych…”

Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Promedica24

WYŚLIJ ZAPYTANIE

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz