PPC

Liczy się tylko efekt

Jesteś tutaj

Kampanie SEM

Jako agencja SEM  uzyskaliśmy certyfikat Google w 2006 roku. Doświadczenie i wiedza zespołu PPC poparta jest indywidualnymi certyfikatami Google AdWords, Google Analytics, Bing Ads oraz AdKontekst, a nasz zespół tworzą m.in. trenerzy Google AdWords. Od ponad ośmiu lat prowadzimy skuteczne kampanie reklam w wyszukiwarkach (Google, Bing/Yahoo, Yandex, Baidu, Seznam), sieciach kontekstowych (Sieć reklamowa Google, Bing Ads, Yandex, AdKontekst i BusinessClick) oraz sieciach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Nasza Klasa oraz Vkontakte).


W realizowanych kampaniach SEM wykorzystujemy pełne spektrum możliwości, jakie dają wyszukiwarki oraz sieci reklamowe. Prowadzimy efektywne kampanie video, kampanie display, generujemy wysokiej jakości ruch mobilny oraz maksymalnie wykorzystujemy potencjał kampanii remarketingowych. Przygotowujemy strategie dopasowane do potrzeb biznesowych Klientów. Tworzymy od podstaw rozbudowane struktury kampanii linków sponsorowanych AdWords wykorzystujące najnowsze narzędzia Google. Nie stosujemy automatyzacji w budowie struktur kont, dzięki temu dajemy gwarancję unikalności oraz poprawności budowy kampanii SEM oraz precyzyjnego dostosowania ich do celów naszych Klientów. 

 

  • Już teraz poznaj ofertę na realizację kampanii PPC.
  • Rabat na obsługę - pierwszy miesiąc GRATIS!
  • Masz już konto AdWords? – Skorzystaj z darmowej analizy!

 

Case studies: 
Aviva - OFE
Po przeprowadzeniu akcji liczba składanych wniosków wzrosła o 76%...
Paweł Ważyński
SEM Director, Trener AdWords
W ramach współpracy zapewniamy m.in.:
    • Realizacją kampanii efektywnościowych AdWords zajmujemy się od 2006 roku.
    • Grono naszych Klientów tworzą największe firmy.
    • Ściśle współpracujemy z Google w ramach testowania najnowszych rozwiązań/narzędzi AdWords.
    • Działamy według standardów Google (Third Party Partners) oraz IAB.
    • Tworzymy i realizujemy najtrudniejsze kampanie, ze szczególnym uwzględnieniem branży e-commerce oraz sektora finansowego.
    • Nasz zespół to specjaliści posiadający szerokie portfolio certyfikatów (Google AdWords, Google Analytics, Bing Ads), w tym certyfikat trenera Google AdWords.

Pozostałe usługi działu PPC

google adwords - ppc

Skuteczność Google AdWords bazuje na dopasowaniu przekazu reklamowego do intencji wyszukiwań oraz zachowań internauty. Reklamy wyświetlamy tylko tym użytkownikom, którzy są zainteresowani promowanymi przez nas usługami/produktami, zarówno w wyszukiwarce Google jak i sieci reklamowej Google (Google Display Network), a więc docieramy do właściwych osób, we właściwym czasie.

Reklamy na YouTube

Kampanie reklam na YouTube planujemy i realizujemy w wielu modelach, począwszy od najpopularniejszego modelu CPV (cost per view) w przypadku reklam TrueView In-Stream oraz TrueView in-Display, modelu CPM dla formatów niepomijalnych, po model CPD (cost per day) a więc rezerwacja strony głównej YouTube w formacie mastheada.

 

Reklama mobile

Rok do roku znacząco zwiększa się ilość smartfonów na polskim rynku, dostępność internetu a co za tym idzie liczba mobilnych zapytań generowanych w wyszukiwarce Google. Nie bagatelizując tego ruchu, tworzymy dedykowane strategie SEMowe pod mobile. Kampanie reklam mobile planujemy na podstawie statystyk z Google Analytics, narzędzi Google AdWords oraz danych z narzędzia Our Mobile Planet, dzięki któremu poznajemy zachowania konsumentów, wykorzystujących urządzenia mobilne.

 

remarketing adwords

Prowadzimy skuteczne kampanie Remarketingowe wykorzystując zarówno potencjał danych z Google AdWords, Google Analytics, YouTube czy DoubleClick. Korzystamy głównie z form graficznych oraz tekstowych, które odpowiednio dopasowujemy pod dedykowanych odbiorców. Budujemy zaawansowane listy remarketingowe na każdym etapie cyklu zakupowego  uwzględniając porzucony koszyk, płatności czy cross sell i up-sell. Dodatkowo zbieramy listy remarketingowe z aplikacji mobilnych oraz z aktywności na YouTube.

PLA - Google Shopping

Zarządzamy i optymalizujemy szeregiem kampanii produktowych (Product Listing Ads), które pozwalają promować produkty dostosowane do potrzeb handlu detalicznego. Reklamy Google Shopping (Zakupy Google) przeznaczone są głównie dla branży e-commerce, a w szczególności dla detalicznych sklepów internetowych i pozwala reklamodawcom wyświetlać w wynikach wyszukiwania reklamy konkretnych produktów. Obszar reklamy obejmuje zdjęcie reklamowanego produktu, jego nazwę, cenę oraz opis.

Gmail Sponsored Promotions

GSP

Gmail Sponsored Promotions (GSP) jest hybrydą reklamy HTML oraz Rich Media w skrzynce pocztowej Gmail. W skład GSP wchodzi teaser (grafika/tekst), który po kliknięciu rozwija się do full page image 650x650. Format aukcyjny, zarządzany w osobnym systemie (poza AdWords). W standardzie otrzymujemy Smart Capping, a więc ograniczenie liczby wyświetleń 10x na użytkownika w ciągu 30 dni.

 

Facebook - reklama

Poza standardowymi opcjami promocji treści na Facebooku, a więc zwiększeniem ilości polubień strony, promocją postów generowanych na fanpage’u, zwiększeniem liczby uczestników wydarzenia, czy promocją ofert, specjalizujemy się w prowadzeniu efektywnych kampanii sprzedażowych/leadowych za pomocą Facebook Ads. Mierzymy konwersyjność ruchu i przygotowujemy strategie remarketingowe, które w połączeniu z dokładnym targetowaniem w pełni wykorzystują potencjał Facebooka.

 

DoubleClick Search

Optymalizujemy kampanie również za pomocą narzędzia DoubleClick for Search ustawiając strategię licytowania na konwersję i ROI, kliknięcia czy pozycje. Dzięki natychmiastowym danym konwersji (raportowanie w czasie rzeczywistym), wielokrotnej zmianie licytowanych stawek i odpowiednim strategiom optymalizacyjnym,  zwiększamy realnie skuteczność kampanii.

 

zdjęcia firmowe google business view

Wzbogacamy obecność w Google również o wysokiej jakości wirtualny spacer stworzony ze zdjęć panoramicznych 360º i wykonany w technologii Street View (działamy jako rekomendowany fotograf Google). Zdjęcia firmowe pojawiają się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google, na Mapach Google i w Google+. Prawa autorskie do zdjęć należą do klientów a zdjęcia mogą zostać użyte na stronie internetowej firmy, w profilach w mediach społecznościowych oraz w materiałach marketingowych.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
Cube Group S.A., Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.