GSP:
Gmail Sponsored Promotions (GSP) jest hybrydą reklamy HTML oraz Rich Media w skrzynce pocztowej Gmail. W skład GSP wchodzi teaser (grafika/tekst), który po kliknięciu rozwija się do full page image 650×650. Format aukcyjny, zarządzany w osobnym systemie (poza AdWords). W standardzie otrzymujemy Smart Capping, a więc ograniczenie liczby wyświetleń 10x na użytkownika w ciągu 30 dni.
Poczta Gmail dostępna jest niemal w każdej chwili, w każdym miejscu i na każdym urządzeniu – na komputerze, laptopie, telefonie czy tablecie. Aktywnych kont Gmail w Polce jest ponad 4mln, co daje spory zasięg wśród użytkowników poczty. Dodając do tego konkretne dane o użytkownikach Gmail, zaciąganych z profili Google oraz contentu maili, tworzy się bardzo atrakcyjny w ujęciu wielu reklamodawców – profil odbiorcy naszych reklam. GSP posiada szerokie możliwości targetowania (domena, słowa, zainteresowania, demografia, itp.) dzięki czemu dotarcie do grupy docelowej staje się jeszcze łatwiejsze co zwiększa efektywność kampanii. Poza kreatywnym podejściem do kreacji HTML, możemy zwiększać ich skuteczność poprzez dodanie formularza kontaktowego i bezpośrednio z kreacji zbierać leady (dane kontaktow).